Känner mig helt nere
Troligtvis är väl PMS en del av boven i dramat. Vill bara gråta, och har gråtit idag, har även smällt handen i väggen 2 gånger och det var dessutom handen med dålig handled så nu kan jag räkna med längre tid med handledsstöd på jobbet
Känner mig ensam och deppig, och ARG för att min man måste sitta på sin skola idag som är söndag, bara för att göra klart en grupptenta förberedelse. Jag tycker gruppen kunde göra det imorgon då jag ändå är på jobbet, men nähä, en gruppmedlem ska åka till Skanderborg festivalen imorgon, så då får jag sitta hemma själv en helg IGEN.
Knappt ätit alls idag. 4 rutor choklad och max 2 kakor har det blivit. Vill inte äta heller för jag känner mig allt för nere av att sitta själv hemma.
Ska ha mens om typ 1-1.5 vecka, så jag vet att det är därför jag reagerar som jag gör. Men det är så fruktansvärt irriterande att jag tror jag blir galen
Den eller det som uppfann PMS borde bli jagad runt hela stan av en mob kvinnor med PMS
Bleh!
Jennie
Gå en lång promenad, laga till nån nyttig o god mat, sätta på musik du gillar 
Känner varkens för musik, promenader, långa duschar eller mat är det värsta
Skulle säkert kunna knapra i mig ett helt kilo choklad, men jag ids bara inte gå till affären och köpa det trots att jag har affären bara 5 minuter bort och de stänger snart för dagen
Finns förvisso ett seven eleven där också, men återigen, ids inte gå ut
Jennie
#2 Din man kanske rent av tycker det är skönt att komma undan en stund
/Maria
Det är inte alltid lätt att vara quinna inte
Är det inte pms och mens så är det detta jäääkla klimakterie
Känner i gen mig för det mesta nu på senare tid fast jag har då inte pms..suuuuuck
Men det lättar vid både psykisk som fysisk aktivitet
Är du som jag och inte ens i dessa jobbiga stunder orkar ta mig ut genom dörren..så läs en bra bok..d skingrar tankarna :-)))
Lycka till i alli fall..mvh//Sus
Så har man överlevt ytterligare en dag på jobbet, började nästan gråta i bilen ute på parkeringen men lyckades stoppa det. Nu har jag precis parkerat utanför hemma. Kan jag gråta nu? Jo, kanske men skulle föredra att komma helt hem först…
Vet inte vad som pågår i kroppen nu. Känner mig bara helt deprimerad och det är inte ens höst än! Till och med kollegor försökte få mig att le idag utan att lyckas så väl :(
Jennie
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det låter inte som pms utan pmdd, det är värre än pms, jag har haft den sjukdomen i många år, det finns hjälp att få, jag äter citalopram från ägglossning till mens , och mår bra bra!!!
Lycka till
Det finns hjälp att få genom nya, moderna p-piller som
innehåler gulkroppshormon vilket gör att man slipper humör-
svängningar.
Jag brukar vara relativt stabil humörmässigt.
P-piller kan jag inte ta pga. ökad blodproppsrisk i familjen samt att jag är otroligt hypermobil och hormoner i största allmänhet gör att mina leder blir än lösare.
Jennie
Misshandla en kudde eller eran säng, haha.
Inte tränar man bara förmågan att slåss men också så får man ut den där ilskan utan att ångra sig efteråt.
Jag menar, om du slår sönder något så kommer du kanske ångra dig efteråt.
Man kan ju köpa en boxningssäck?
Så kan man sparka och slå lite.
What doesn't kill you makes you stronger.
#10 Ja, bra tips.