kk med mens...
Hjälp, ska iväg till min kk nu och mensen som skulle vart väck är inte alls det utan det är mer än igår…
Vet att det inte direkt är några problem men önskar hjälp.
Har p stav så inga p piller som kan "stoppa" den- finns det något annat sätt, så den minskar, försvinner?
Eller några uppmuntrande ord, det skulle ochså hjälpa;)
Tack! gud, tänk att det finns ett forum man kan ställa sina knäppis funderingar på!Tack för det!

Svårt, men det är nog bara att gilla läget! Det finns inga akut-stoppa-mens-nu-piller vad jag vet. Finns ju sånna där man kan skjuta på mensen med, men de funkar väl inte när mensen redan har börjat eller?
Det finns fler saker man kan göra tillsammans än att ha sex btw, mens behöver inte hindra allt roligt
Qui dormit, non peccat

tack!blev faktiskt jätteglad över ditt svar, presic vad jag behövde nu!:)Ska försöka se det så och ha det trevligt och hett ändå!Tack!

Hihi, så lite så! Sitter lite i samma sits själv nämligen. Men jag har planerat kvällen ändå med roliga trevligeter
Qui dormit, non peccat

aha, skönt att höra att man inte är ensam:)hoppas du får det trevligt, jag ska försöka tänka posetivt som du!
Finns väl få saker som är så eggande som att gå loss på varandra utan att få gå hela vägen! Lek och ha kul nu, och nästa gång ni ses äter ni upp varandra 
Vänliga hälsningar
Cindy
det bästa e väl om ni kan prata om saken…..
sen beror det på hur du känner vill du sa sex trots mens eller inte
själv har jag gärna sex trots mens och det brukar inte va några problem en handduk under och sen duscha efteråt för det kan ju bli lite extra kladdigt

<Det gick superbra!härligt att kunna "vädra av sig" sin oro här, tack för alla svar:)
Ett tipps om man bara t.ex är i slutet av mensen (alltså blöder väldigt lite/sakta) är att duscha ur dig med ljummet vatten innan du åker och sedan i sådana fall inte vänta med sexakten för länge ^^ Det är i.af våran tröstmetod här hemma om jag har mens ;)
Men även om det hinner rinna till lite (man får ju ha kolla) så kan man ju bli pillad eller pussad där nere utan problem om man gjort det utan att känna sig ofräsch.
Hakuna matata!