Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettskönhet-och-mode
Läst 8131 ggr
hus-musen
0

bästa epilatorn?

Sitter i valet och kvalet mellan epilatorer, ska nu i alla fall införskaffa mig en har jag tänkt. Rear väl ut den här om en månad när jag slutat tortera mig själv hahaSkrattande

De jag funderar emellenan är silk epil xelle och babyliss miniliss.

Nån som anväder dem? Eller har ni några bättre förslag för en håröm dam?

Qui dormit, non peccat

chade
0

Den där silk epil är hemsk.. började blöda under armarna och  huden blev typ bortbränd när jag lånade den av min kompis.. man fick sitta i en halv evighet för att få bort allt, och det var rena tortyren :(

den här har jag, lite dyrare.. men oj så bra den funkar, i alla fall för mig. den gör inte ont alls om man tar en dusch eller bad innan. fast första gången jag använde den så gjorde det ont av bara… ja.. :P

Små stjärnor lyser också i mörkret.

hus-musen
0

#1 Ah läskigt :( Det låter inte alls trevligt!

Ja snabbt är ju ett krav, annars ger jag upp halvvägs! Hade en gammal billig förut, det hade helt seriöst gått fortare och varit mindre smärtfyllt om jag noppat sj med pincett..

Ska kolla närmare på den du visar!

Qui dormit, non peccat

[swiss]
0

Nej, Brauns silk epil är inte kul, det börjar blöda på mig och gör fruktansvärt ont och jag är annars inte känslig för vaxning och annat.

Cindy
0

Jag har en Braun Silk Epil och är nöjd!

Vänliga hälsningar
Cindy

[Tassy]
0

Jag har en minibliss som fungerar bra, dock inte på mina spröda tunna benhår. De går av.

Jag ska precis lägga ut annons på den om jag kommer till skott, så TS om du vill prova och ev köpa så kan vi lösa det Glad

Vet ju vem du är så jag kan skicka den till dig så får du prova först för att se om det är något för dig.

hus-musen
0

#5 Hihi du vet vem jag ärGlad

Qui dormit, non peccat