Alla hjärtans dag
Nu börjar årets mest älskade/hatade dag att närma sig! För första gången någonsin är jag inte själv och kan erkänna att jag går och klurar en hel del på vad man kan tänkas hitta på när man bara varit tillsammans i en månad (det är inte ens officiellt).. några tips kanske?
Sedan undrar jag såklart, vad ska ni och era käraste (man/fru, sambo, vän, barn, vovve eller katt osv.) hitta på? Kanske har ni något fint alla hjärtans dag-minne ni vill dela med er av och inspirera oss andra? 
Samma här, för första gången är inte jag heller ensam på alla hjärtans dag, vi har varit tillsammans i ett halvår och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men jag har köpt några småsaker. Det blir bland annat en stor tavla med ett eget foto på oss.
Men lite inspiration kan jag också behöva. :)

Det blir som vanligt. Inget häftigt direkt. Är ju en vanlig sketen måndag så han är i skolan, jag är hemma. Vi ska på ett möte på kvällen och sen hem och äta snabb middag innan vi tvärsomnar. Men jag har köpt en liten påse med underbart goda gelehallon från en liten tillverkare.

Inget alls misstänker jag. Har brukat köpt något gott godis, men i år har min sambo slutat äta sånt. Hmm kanske blir något extra myspys i sovrummet om vi inte är för trötta haha
Qui dormit, non peccat

Jag kommer köpa nått gott till min kille om han är frisk nog att uppskatta det, har även köpt ett par snygga kallingar till honom och kommer att hälsa på honom. Det blir knappast romantiskt då han ligger på sjukhus pga en tung cellgiftsbehandling och i nuläget är väldigt dålig men på väg "tillbaka". Vi tar igen romantiken när han är hemma och haft möjlighet att bli starkare igen :)

#4 Hoppas han bättrar sig snabbt :)!
Själv ska jag träffa pojkvännen :) En puss räcker bra, för enligt mig är presenter överskattat :)
Hm… Jag får väl se om det händer något spännande, ingen kille har jag, så jag förväntar mig inget speciellt

#5 Det verkar gå frammåt, det är nog den bästa alla hjärtansdaggåvan för mig nu egentligen. :)
Själv firar jag knappt varken jul, nyår, påsk eller so i detta fallet alla hjärtans dag.
jag har dock bett pojkvännen att fixa lite tills på lördag så vi kan ha en myskväll - där han får laga maten och pyssla om mig lite extra bara. Anstränga sig liiite i.af.
Han är tyvärr inte den romantiska typen och så långt ifrån "toffel" man kan komma haha. Men då ja jag att vem är det som brukar komma upp med frukost på sängen på helgerna, med nylagad gröt, mackor med massa pålägg eller våfflor på sommaren på balokongen.
Då fick jag lite flutt på honom i.af ^^ Hade nog bet om det något tag snart ändå, man då kan man ju passa på nu ändå så man har en extra anledning 
Tyvärr är ingen av oss särskillt romantiska även om vi båda tycker om det. Så vi får ta oss i kragen med jämna mellanrum istället - med eller utan alla hjärtans dag!
Hakuna matata!
Vi hoppas på att föda barn eftersom vår bebis är beräknad att komma då 
Meeen antagligen blir det bara hemmamys. Orkar inte ta mig någonstans nu så höggravid som jag är så vi kommer nog sitta hemma och äta en god romantisk middag tillsammans bara!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Vi är inga firare av sånt så det blir nog ingenting alls.