Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: killsnack
Läst 9702 ggr
[silkesnosen]
0

Blyg när det kommet till kärlek.

Jadu…behöver veta om jag är ovanlig…

Jag har precis träffat ngn som jag bryr mig om, som är betydligt yngre än mig och jag måste göra honom grymt besviken. För istället för den äldre erfarna kvinnan, har han fått en blyg femtonåring, som på två dejter inte har vågat ta fysisk kontakt…jösses han måste ju undra och jag är rädd att han tröttnar…för jag håller på att bli kär :)

Han har verkligen rullat ut "röda mattan" och gör sig ständigt tillgänglig och jag känner att jag måste våga nästa gång…….för han blir nog inte klok på mig…hu…..jag tycker verkligen om den här unga killen :)

Sara
0

Så där är jag med, jättesjälvsäker annars men när det kommer till närhet och kärlek så blir jag blyg som en treåring.

Det är nog bara att lära sig våga, för det är det jag tror är felet, man är osäker och vågar inte.

Lycka till!

Sara

Cazzos
0

Gör roliga och knasiga miner, ljud och grimaser innan ni ska träffas så lättar du på humöret..

När du är med honom, känner du dig avslappnad, spänd, lugn?

Om dina skämt är tråkiga så kan du bara skylla på något annat Tungan ute

Gör saker som ni båda tycker om, 50-50, du vet.

Det lönar sig.

chade
0

Lyssna på några peppande låtar innan ni ska träffas vettja! Och tänk inte så mycket, gör bara. prata och ha trevligt :) Försök prata om något roligt så att båda skrattar, det funkar alltid för att få en bättre relation, band, vänskap  allt, det tror jag på i alla fall :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

[silkesnosen]
0

Tja…känner mig sjukt nervös och trygg :) Skojade med mina kolleger häromdagen att jag komer att utveckla magkatarr……. Är ju i fasen…att jag inte vet hur han känner eller knappt vad jag känner…..om det bli mer än våra nu tre dejter o en inställd…o tja allt e liksom i luften.

Hmm har iallafall blivit lite mys med blyga jag o mr självsäker och lotsande :) …hmm synkar inte hundra direkt,, men det kanske blir bättre…I hope :);)

[silkesnosen]
0

jösses…nu vill han träffas på morgonen……o på kvällen…ojoj…blir ju alldeles nervös..men det e nog tur att han trycker på…för jag har ju mist all intiativförmåga…..o tja e bara en blyg liten flicka numera….

Miowi
0

Ooooooj vad vi är i samma situation! Eller jag var i den situationen. Hur mycket yngre är din kille om jag får fråga (av ren nyfikenhet)? :)

Träffade för en månad sen en yngre kille, vi prata mycket innan och när vi träffades första gången hände ingenting, jag vågade inte ens dela filt med honom - så blyg var jag! :P

Tredje gången vi träffades hände inget heller, då fick jag ett sms från honom när vi hade sagt hejdå att han verkligen ville känna sina läppar mot mina. Fjärde gången, ingen kyss då heller. Även ifall det var nervöst så var det ju spännande, man vill men man vågar inte! Samtidigt, tänk på hur mycket det stärker er relation! Han gillar dig fast du inte gjort något, det visar ju att det är DIG han vill ha!

Slappna av, ge honom lite tecken på att du vill och sen plötsligt händer det!! Jag och min kille har varit tillsammans i en halv månad nu och jag vågar fortfarande inte vara den som tar första steget och kysser honom! Så jag leker lite svårfångad men väldigt flörtig istället! :P

Lycka till nu!!

[silkesnosen]
0

Hahha…jadu har flutit en del vatten under bron nu…han som jag träffade då, var 11 år yngre..p.g.a beteende/omognad från honom valde jag att gå vidare och är nu tillsammans med en äldre kille, som har mognat, men visst tänker jag på den yngre…jag hade ju känslor..men har vissa principer. Jag är modigare med den äldre och upplever också en annan trygghet….får se…den yngre är besviken, så kan det gå.

LYCKA TILL!