Fina trosor med ben på
Kan någon hjälpa mig. Jag söker trosor med ben. Inte ben ända ner till knäna som mamelucker utan en liten bit ner, jag vill också att de inte är lågt skurna. Rejäla men fina trosor.
Om det är lite fina är också ett plus. Jag kan inte med alla trosor med högt skurna ben och lågt skuren midja.
Om någon har tips på köpställen blir jag mer än glad.
Själv älskar jag Björn Borgs boxertrosor, finns bla här. Kolla även MQ, Triumph och Change
/Christine

Tack fast de där Björn Borg ser ju väldigt låga ut i midajan på bilderna.
Tycker själv inte att de är så låga som de ser ut att vara på bilden, åk in till MQ och kläm och känn lite ;)
/Christine
Ska jag vara helt ärlig så är "tant-trosor" supersköna! Dock blir det inte riktigt ben på dom men dom är precis så höga som man vill genom att man låter dom sitta en aning "säckigt" upptill. Så vill man ha trosor som sitter himla bra, som man kan välja "höjd" på själv och som ändå går ned lite vid benen så köper man tanttrosor! Tipset har jag fått från en kompis som jobbar i sin mammas butik ;)
Ska nämna att jag själv är en 26åring med lite alternativ stil och tanttrosor! :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag tycker boxertrosor är riktigt sköna. Lite lagom höga brukar de vara, jag köper dem som finns för typ 99/120 kr i lite roliga mönster o färger på vila och veromoda!
Men annars så tycker jag själv inte om trosor som går allt för högt upp, de har en tendens att alltid åka in mellan skinkorna på mig i.af xD
Hakuna matata!