Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettskönhet-och-mode
Läst 5508 ggr
cillisw
0

Vill du sitta modell?

Hej!

Jag utbildar mig till makeup artist i Stockholm, Kungsholmen och söker dig/er som vill sitta modell för mig i skolan.

Jag har tid för modell redan imorgon 9 sep kl 09.00 så kan du då hör av dig snarast! :)

Mvh Cecilia

Kaninisen
0

Oj vad kul! Skulle vara otroligt kul att få göra det, dock hindrar ju skolan.. :(

cillisw
0

#1 Aj då vad synd. Jag ska även ha modell på lördag kl 10.00 skulle det passa? :)

Bunn
0

Jag skulle mer än gärna ställa upp, men jag bor tyvärr i skellefteå så det är lite långt/dyrt att åka.

Kaninisen
0

#2 Ska kolla! :) Vad innebär de att sitta modell, menar lite med hur lång tid det tar och är det bara att man blir smiknad? :)

cillisw
0

#4 Ja gör så! :) Det tar lite olika tid beroende på vad vi ska göra för makeup samt om vi ska göra flera olika efter varann och så, men ca 1½-2 tim. Som modell sitter du bara och blir sminkad, av mig i detta fall hihi! :) Sedan är det en lärare som bedömmer och sen är det klart. Skrattande

cillisw
0

Ingen som är intresserad av att sitta modell? :)

SaraC
0

Jag bor alldeles för långt upp. Men har suttit modell åt en kompis flera gånger och måste tipsa er som bor i närheten - gör det om ni har möjlighet! Det är ju jättekul. Man får både nya idéer och tips på smink och sen blir man oftast läckert sminkad för en dag - helt gratis!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Bunn
0

Jag bor, som sagt, i Skellefteå men håller med #7
min systerhar gått Make Up Artist utbildning så har ni möjlighet - ta chansen!

Monday
0

Söker du fortfarande modell? Bor i Stockholm och skulle ev kunna. ;)

http://www.regret-nothing.com

cillisw
0

#9 Ja jag söker fortfarande modeller. :) Imorgon fredag kl 09.15 har jag modelltid är det en tid som skulle passa? :)

cillisw
0

Om du kan imorgon är det bara att komma förbi du är så välkommen! :) Makeupstudion heter det och ligger på Kungsholmen, Hantverkargatan 55 är adressen. :)

Emelie
0

Jag är intresserad. Kan dock bara på lördagar & söndagar då jag jobbar i veckorna. Jobbar på McDonalds Fridhemsplan, ligger Makeupstudion nära?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

cillisw
0

#12 Superkul! Jag har skickat ett pm till dig. :)

cillisw
0

Någon som kan sitta modell imorgon tisdag kl 09.15? Fick återbud i sista sekund. Söker även modell till på onsdag kl 09.15 :)

idisen95
0

jag vill gärna sitta modell om det inte är försent :)