Ömma bröst mer än en vecka...
Ja, jag funderar vad det är med mina bröst eftersom de är så ömma
+att de kännas svullna+tunga. Är inte säker på hur länge de varit såhär, men mer än en vecka iaf…Ibland har jag pms-ömma bröst några dagar innan mens, men inte såhär mkt eller länge. har inte koll på när jag ska ha mens dock, det är möjligt att det är snart. Vad kan det bero på att det är såhär? Jag hoppas verkligen inte att det kommer att vara så i fortsättningen inför mens, om det nu är det :( Någon som har/haft det såhär? kanske är det helt normalt men för mig är det inte som det brukar vara…
Hmm tänker på graviditet…..ibland kan ju PMS symtom variera…
Har varit med om något sånt några gångar. Dels vid graviditeter där stora ömma bröst har varit bland dom första symptomen. Men även när jag för ngr år sedan testade äta LCHF kost en månad fick jag stora ömma tuttar.
Nu kom mensen och de är inte lika ömma :) Började också fundera över graviditet när #1 skrev det och blev lite orolig, särskilt eftersom jag kom fram till att mesnen nog var en vecka sen…
Men så var det då inte som tur var! Skönt att veta vad det berodde på, men hoppas det inte kommer vara så här långdraget varje gång i fortsättningen…:/
#2 Konstigt det där med LCHF tycker jag, att det påverkar??
kroppen e ett mysterium…o varje cykel tycks ha sin egen karaktär……fascinerande att man e så styrd…. :)
Normalt kan de bli mycket ömma när de växer och de händer i oregelbundna perioder och olika länge. Det ska ju inte vara 'outhärdligt' heller, för då är det något allvarligare än växtvärk.
# 5 kan de fortsätta växa även om man är 23?? (hoppas kan man ju…)
har för mig att brösten växer tills man är 25, men jag kan ha fel också :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Min mamma har alltid sagt att de växer livet ut och jag minns hennes som mindre än va de är nu. Jag är snart 25 och jag har de senaste 5 åren växt ur snart 3 kupor och mina får fortfarande för sig att växa med någon månaders mellanrum (Till sambons stora glädje
).
Sen så tror jag det är som med visdomständerna och så är det mycket olika från person till person.
nej, inte växer dom livet ut inte! Men går man up i vikt brukar brösten också bli större, altså även när de annars slutat växa.