Missfärgade flytningar?
Hade ägglossning förra veckan och idag har jag haft ett par missfärgade flytningar. Den ena var ljust ljust rosa och den andra hade ett par fläckar blod i sig. Magen har gjort lite ont, typ en 4 dels menssmärta. Sen var resten som vanligt.
Normalt? Jag brukar aldrig ha problem med sånt här utan min mens är regelbunden och inga mellanblödningar.
Sara
Kan ha varit en mellanblödning, vilket är helt normalt. Men håller det i sig eller återkommer bör du besöka gyn för att utesluta infektion eller könssjukdom.
Vänliga hälsningar
Cindy
Har varit bra idag så jag håller tummarna för att det inte är nått.
Sara
Hmm har blött månader i sträck……gyn menade att det var ägglossningen som hängde upp sig…är nog ingen fara! Precis vid ägglossning har jag fått vad du beskriver…..kan den ha flyttat sig?
Ja vem vet. Hoppas inte.
Sara
#3 Månader i sträck!? Hur många månader då?
Vänliga hälsningar
Cindy
#5 har hänt vid olika tillfällen, men ngn gång höll det i sig i ngt år…..annars ngt halvår…el några få månader…..jobbigt….det börjar då ca en vecka efter mens..o e mörkare än vanlig mens och gör mig trött…..nu har jag sluppit det på närmare två år……skönt…tycker mig ibland se ett samband mellan det och att jag varit extra stressad…kanske kan det få kroppen att bli knäpp på många sätt.
Den omgången när det höll på i över ett år, så avslutades det hela med att det ca en månad innan det var över kom ut, "typ" såg ut som "hackad lever", jätteklumpar, som om jag haft för mkt och kroppen äntligen lyckats få ut det….Min kropp blir bara märkligare med åren :)
#6 Det finns olika läkemedel som stoppar blödningen, ifall du går till gynekolog igen och de säger "det löser sig" uppsök någon annan. Självklart ska man inte behöva ha blödningar i flera månader eller ett år!
Jag hade själv blödningar i början av det här året som jag trodde skulle lösa sig men efter dryga två månader gick jag till gynekologen och jag fick direkt hjälp.