Tvätta rent efter sex?
Hur gör ni efter sex, när mannen har kommit i er?
Tvättar ni er i underlivet? (Om ja; hur? Bara utvändigt eller även invändigt? Med vatten? Tvål? Olja?) Torkar rent? Duschar? Lägger papper eller en binda i trosorna? Ställer er upp och hoppar för att få satsen att rinna ut?
Detta är ngt jag har funderat på ett tag nu, eftersom jag har hört alla möjliga varianter.
furst sätter jag mig på toalätten och försöker "kissa ut det" sen brukar jag oftast hoppa in i duchen^.^
Detta är något av ett problem tycker jag, misstänker att jag inte tål sperma. Får svid och kliande utslag 
Det som funkar bäst för mig är att gå på toa och få bort det värsta, sedan duscha underlivet. Brukar använda neutrals tvål som är parfymfri och har pH 4,5. Körde med sterisols parfymfria mot atopiskt exem ett tag, men den har pH6 tyvärr.
Vi brukar varva med avbrutet ibland för att jag ska slippa få ont efteråt.
Skippa eventuella förslag med konom, jag är både latex och gummiallergiker…
Andra förslag mottages tacksamt.
Om det är mitt i natten eller om vi har varit ute på någonstans så torkar jag det värsta med papper/näsduk och kör med trosskydd tills jag kan duscha.
Går på toa efteråt, använder kanske en babyvåtservett att torka med efter toapappret, sover med trosor
Jennie
Går på toa efteråt
Hans röra, hans städskyldighet! Skämt åsido, antingen har jag papper vid sängen eller så får han hämta. Det brukar räcka bra, och jag går på toa en stund senare.
Men har jag en känsligt-underliv-period så hoppar jag in i duschen efteråt och smörjer in mig efteråt. Spolar dock aldrig ur slidan, det vore att skjuta mig i foten.
Att killen får hämta papper har jag haft som rutin så länge jag varit sexuellt aktiv faktiskt. Jag vägrar ligga i kladd…
Vänliga hälsningar
Cindy
Jag och pojkvännen använder kondom så… Både för att jag verkligen inte vill ha nått annat preventivmedel och han gillar inte kladd så det passar oss båda :)
Papper först (som han får hämta om det inte finns i närheten), sen toalettbesök. Det brukar räcka. Och för mig är toalettbesöket obligatoriskt oavsett, annars kommer det ett brev på posten med urinvägsinfektion…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Först får min pojkvän hämta papper sen springer jag på toa. och kanske tar en dusch efteråt eller morgonen efter om jag känner mig lite halv snuskig
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Toaletten, våtservetter, eller duschen.
Men man ska aldrig tvätta sig "innuti", det förstör hela PH balansen.

Går alltid på toaletten innan de börjar rinna, har det hamnat någon annanstans blir det handduk eller papper. Tvättar vid handfatet eller torkar med en våtservett om det är något kladd.
Är det mitt på dagen hoppar jag kanske in i duschen istället, men det är knappast så jag ställer mig där sent på kvällen/natten.
Jag har alltid papper vid sängen nära till hands vilket brukar duga bra för mig, dock finns det ju lite kvar som brukar krypa fram under natten/morgonen.
Jag brukar vid närmast kommande dusch (dock gör jag det inte enkom efter jag haft sex) skölja en gång med vatten inuti lite försiktigt. Tvål och annat rör jag dock absolut inte. Detta för att slippa att det kommer ut rester senare. Jag har i.af aldrig fått problem av detta (gör det även när jag har mens av samma anledning).
Hakuna matata!
låter det rinna ur - papper- duch tror jag är lite känslig mot det blir väldigt torr och öm efter :/
Nu har jag ju glömt att svara på min egen tråd, men det skall jag genast råda bot på…
Jag brukar låta killen hämta papper åt mig, eftersom jag inte tycker om när det rinner längs med benen på vägen till toan. Sedan ser jag till att kissa direkt därpå och skölja rent med vatten (även inuti, eftersom jag annars får klåda och sveda av sperman).

Jag går på toa och torkar/duschar sen. Misstänker att det var slarv med toabesöket som gav mig urinvägsinfektion senaste så det ska jag vara lite petigare med i fortsättningen. Det är ju lite självrengörande.
Försöker klämma ut det på toaletten när jag känner för att masa mig dit :) Aldrig haft urinvägsinfektion och brukar inte kissa efter sex, men sätter mig på toan ändå och klämmer lite. Torkar med papper - klart.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

papper sen toa. Dusch ifall att jag anda behover duscha
// Amanda

papper sen toa. Dusch ifall att jag anda behover duscha
// Amanda
går direkt på toa och kissar, torkar med papper. sover med trosor på.. Hoppar nästan aldrig in i duschen efteråt
Papper och sen toa.
Sara

Papper, sedan tvätta av.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Går på toa och duschar sedan nästa dag.
HAR jag tid att duscha så gör jag oftast det^^
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
2# det finns kondomer för latex allergiska till exempel RFSU Zenith
om killen inte använder kondom så tycker jag det har en tendens att bli kladdigt i hela sängen hur man än gör brukar torka upp det och sen lägga en handduk där det är blötast och sen byta lakan när fläcken är torr
jag brukar oftast duscha efter sex då mina slemhinnor är väldigt sköra och jag får väldigt lätt ont av sex så en varm dusch efteråt brukar lindra
Jag brukar sätta mig på toa och låta sperman rinna ut, sen torkar jag med papper och sedan så brukar jag torka med en våtservett eller så duschar jag. Beror på vilken tid på dygnet det är, vill gärna inte duscha kl tolv på natten :)
Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela

Jag tvättar aldrig rent efter sex, det får vara där dte hör hemma alltså i mig. =)
#25 rinner det inte ut i trosorna då? :P

#26 Inte vad jag har märkt. =) Skulle det göra det någon gång så är det bara att byta, svårare än så är det inte. =P

#27 Akta dig för urinvägsinfektionerna! Om du börjar få problem med sånt får du nog ändra dina vanon. Håller tummarna för att du slipper det…
#27 haha vilken lycka! för mig rinner det ut på en gång om jag inte är snabb med papper och grejer, haha!
vi brukar avsluta på andra sätt… 

#28 under snart 2 år har jag aldrig fått uvi av dte så=P
#31 Stannar det i dig? Tyngdlagen borde ju göra sitt.

#32 Brukar inte kolla efter och brukar mest ha sex på kvällen innan jag ska sova och då ligger jag ner så inte så mkt tyngdlag där.
Brukar inte heller ha problem med kladd efter faktiskt. Brukar inte ens bli fläckar i sängen
Jennie
men på morgonen när du ställer dig upp då? xD
Alla killar sprutar ju olika mängd flickor!
Om det inte läcker ur vissa så är det antagligen för att deras killar inte sprutar så jättestora mängder :) Är det bara lite så märks det ju inte så mycket.
Annars rinner det ju alltid ut, kan ju inte "försvinna" in i tjejen. Men det beror som sagt på hur mycket sperma det är.

#36 Min kille kommer en hel del =P
#37: Sperma kan inte försvinna in i din kropp.. Så ut måste det, på ett sätt eller ett annat :)
"En hel del" är väl en tolkningsfråga, kanske inte din uppfattning av "en hel del" överrensstämmer med andras uppfattning av "en hel del".

#38 Märker väl inte om dte kommer ut då eftersom jag blir så våt så märks inte om dte är extra. ;P

Skulle jag inte gå på toa efteråt skulle det bli blöta fläckar i sängen…

#40 Då lägger man täcket emellan! ;)
#41 då blir ju täcket äckligt

#42 Finns tvättmaskin.
haha ja men jag skulle nog föredra att bara springa på toa ^^

#44 Ja, dte blir nog enklast=P

Jag skulle inte orka tvätta så ofta :P

#46 Vad har man mannen till, hans klet hans jobb.
Jag brukar gå på toa och hosta.
#36 Så sant så :)
#2 tack för tipsen om man varit ute.. Det har varit ett problem för mig men ska börja dra med mig trosskydd ut..
För att svara på själva frågan så om de är på kvällen precis innan vi ska sova så försöker jag "kissa" ut de mesta och sitter på toan ett tag och verkligen försöker, sen torkar jag bara o somnar, på morgonen duschar jag. Om det är mitt på dagen eller liknande så duschar vi alltid tillsammans efter sex så :) men använder inte någon speciell tvål utan tar min vanliga men "gnuggar" inte eftersom vaginan är så galet ömtålig. Vatten går bra för mig där "inne".
Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono