Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: menscykeln-och-mensskydd
Läst 6904 ggr
9crimes
0

Akutpiller och utebliven mens?

Tog ett akut p-piller för 2 månader sen och fick en alldeles för tidig mens veckan efter, bara ca 2 veckor efter den innan. Jag tror i alla fall att det var mensen, den "betedde" sig likadant vad jag kan minnas. Väntar nu på en försenad. Eftersom den vart lite rubbad pga pillret så vet jag ju inte exakt när den skulle vara beräknad nu. Borde jag vara orolig för en graviditet eller är det uteslutet iom blödningen? Förvånad

Tina-A
0

Graviditet behöver inte alls vara utesluten i samband med blödningen.. Vissa har blödningar under hela graviditeten.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

9crimes
0

Åh hjälp. Okej. Min pojkvän ska plocka upp ett grav.test idag. Jag kan inte minnas när jag var så skrajsen senast Skäms

Fridoliin
0

hur gick det ? :)

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

9crimes
0

Det visade negativt!! Kan inte beskriva hur lättad jag är Skrattande Köpte en förpackning med 2st i, så jag ska ta det andra om en vecka. Bara så jag kan sova gott och vara säker på att jag inte har någon som helst anledning att oroa mig. En graviditet nu skulle verkligen messa upp mitt liv ordentligt, det är det absolut sista jag behöver. Så ja, nu är jag på topphumör. Det är konstigt hur man plötsligt börjar längta så fruktansvärt efter nästa mens, när det i vanliga fall är något jag verkligen avskyr ^-^

Fridoliin
0

Åh vad skönt :D Ja, förstår det, jag skulle haft sån extrem panik om jag varit i samma sits som dig :O    Men vad bra att det inte var något då! :D

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

viktoria91
0

#4 Jag vet hur det är, har varit i samma sits 2 ggr=) Jag blev dock lite besviken av att dte var negativt^^