Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 6680 ggr
regskylt
0

Kliar i det privata..

De senaste dagarna så har det börjat klia som jag vet inte vad, i mina kvinnliga delar.. Det typ svider och kliar samtidigt.. Lite mer exakt så är det typ från urinröret upp till klitorisen..

Jag har nydligen testat mig för alla könssjukdomar och jag hade ingenting. Har haft sex 3 ggr sedan jag testade mig, två ggr oskyddat med min man och en gång skyddat med en annan.

Ingenting annat förändrat i området förutom kliandet.

Vad kan detta bero på? Svampinfektion kanske? Eller bara irritation? Ska åka till Belgien på fredag och önskar gärna att jag blir av med kliandet innan jag åker.. Hjälp Foten i munnen

Musiken
0

Ja, Svamp skulle jag gissa pa.. Prova lite husmorsknep som att ga utan trosor och sen lagga filmjolk i dem under natten osv. Om du inte kan fa en gyn-tid imorrn eller sa och konstatera Svamp, da kan du fa tabletter som far svampen att forsvinna pa bara nagra dagar :)

chade
0

#1 ska man ha filmjölk i trosorna när man sover, och ha dom på sig? o:

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Musiken
0

#2 Ja, det hjalper till att aterstalla balansen :) Gar nog lika bra att lagga filmjolk pa en binda och sova med ocksa

Karmatarerskanise
0

Låter som Svamp. Det kan man behandla med receptfria medel från apoteket.

Är du röd där det kliar?

chade
0

Men vad ballt! Det är ju bra att veta :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

regskylt
0

#4 har försökt kolla om jag är röd, men jag vet inte om jag är rödare än vanligt? Brukar inte hålla koll på hur jag ser ut annars.. Men jag tror att jag är lite röd faktiskt

Rustibus
0

Det behöver inte vara Svamp,det kan bara vara att du har fått obalans i ph värdet,det kliar också.Och det kan man få av att tvätta sig för mycket,fel tvål eller av sex.Det finns nåt som är super mot det ,receptfritt på apoteket,Lactal heter det tror jag,bara att spruta upp så fixar det sig Glad

Karmatarerskanise
0

regnskylt; låter som Svamp eftersom det svider och kliar. Så har du inte tid till en doktor så får du prova behandla det sj.

Mammzing
0

Jadu!
Vad vet jag? Kärringen mot strömmen…..
Sex med din man.
Och sen med en annan……

Karmatarerskanise
0

#9 Vissa har öppna förhållanden. Det är upp till var och en.

regskylt
0

#9 jag har öppet förhållande. så jag har inte gått och varit otrogen mot min man som jag antar att du trodde.

[Tassy]
0

Jag tycker det låter klockrent som Svamp. Har du mjölkvita krämiga och klumpiga flytningar också? Lite kesoaktigt? Isåfall kan du nog vara säker på att det är just Svamp.

Jag blir själv inte jätteröd, men huden blir sträv och man känner sig skinnflådd! Lufta lufta är superbra, bomullstrosor om du inte vill gå utan.

Skippa bindan med filmjölk, det blir alldeles för tätt! I trosorna vet jag inte om det har så mycket effekt, däremot kan du badda med filen där det kliar, det svalkar skönt och är bra.

regskylt
0

Har varit och köpt receptfritt på apoteket nu.. Råkade göra tabben idag att ta jeansleggings på mig, så det kliade av bara h-vete på jobbet…!

Blev näck om underkroppen när jag kom hem och nu ha rjag pösiga jenas utan trosor i.. Funderar på att gå utan trosor på jobbet imorgon Tungan ute

Hoppas bara på att det här receptfria funkar nu…

[silkesnosen]
0

Prova även att använda ex. Lactal efter så att du hjälper….lättare att inte få mer problem då!!

LinnB
0

Låter precis som när jag hade Svamp. Hoppas det receptfria funkade! :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

regskylt
0

det känns lite bättre nu med behandlingen. ska fortsätta några dagar till och hoppas på det bästa :)

Karmatarerskanise
0

#16 bRA :)