Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsjukdomar
Läst 5049 ggr
Cindy
0

Halvt frånvarande sitevärd

Hej allihopa!
Som ni kanske märkt har jag inte varit lika aktiv skribent den senaste tiden. Detta pga att luften gått ur mig då jag fått en tilläggsdiagnos till min endometrios - jag har även adenomyos och förtjockad bukhinna.

Egentligen är jag inte förvånad, jag har misstänkt det länge och fynden sitter där centrumet för smärtan är. Men ändå, det är ett hårt slag eftersom adenomyos är ännu mindre forskat på, och detta innebär att inte ens en hysterektomi är garanterad att hjälpa…

Jag läser allt ni skriver, men orkar i dagsläget inte mer än så. Hoppas ni förstår!

Vänliga hälsningar
Cindy

Chestnut
0

Vad tråkigt Cindy Rynkar på näsan

Ta hand om dig, forumet finns alltid kvar!

Kram

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
0

Krya på dig gumman!

Ps. Hur går det med bildtävlingen? Ds.

Druke
0

Vad tråkigt, Cindy. Jag håller tummarna för att du blir bättre snart!

[Fiction]
0

Damn. Rynkar på näsan

Jag är verkligen jätteledsen för din skull och jag tror - och hoppas - att du vet att jag menar det. På riktigt. Säg till om jag kan göra ngt (vad det än må vara), eller när du känner ett behov av att prata lite. Då finns jag här. När du orkar, som sagt. Till dess, nöjer jag mig med att skicka ett par virtuella kramar här.

(Nu skall jag sätta mig ner och läsa på om adenomyos, så att jag slipper fråga dumma frågor framöver.)

Stor kram!

Kickilu
0

Kram till dig och krya på dig.

mongu
0

Jag förstår dig har samma sak. Fast för mig så satt det i själva livmoderslemhinnan så då hjälpte det med hysterektomi.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!