Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: menscykeln-och-mensskydd
Läst 5775 ggr
RuiXue
0

Mens mens mens!

Jag är så trött på eländet! Min menstruationscykel har fått punktering för det läcker mens mest hela tiden! Måste verkligen ta mig i kragen och kolla upp eländetRynkar på näsan Inte normalt någonstans att ha mensvärk hela tiden och mens 2 gånger per månad med bara en vecka eller två mellan! Nu är jag inne på dag 5 och igår och idag har vart "normal" blödning för min del, vilket innebär att jag behövt tömma menskoppen en eller ett par gånger under dagtid för att slippa läckage. Måtte det här bara inte bli en till 10 dagars mens som den jag hade för en månad sen!

Och nej, jag har inte vart hos gynakuten änFoten i munnen Måste fixa klart med flyttpapprena först eftersom jag i lördags flyttade till Danmark igen. Senast idag blev jag nekad att träffa jourläkare i Köpenhamn för att "det stod att jag bor i Sverige" total bullshit eftersom jag träffat jourläkare här innan. Det besöket hade dock inte haft med min värk eller mens att göra, utan hade vart allergirelaterad då jag vaknade med svullna ögon imorse.

Va bara tvungen att skriva av mig!

Så fort alla papper är klara så blir det gynakuten för min del. Jag har fått mer än nog! Nu har jag flyttat klart så nu har jag mer tid!

Jennie

Endroppeihavet
0

Jag vet PRECIS hur det känns. Hade tidigare i år 7 veckors jävla mens och nu fast jag har p piller har skiten kommit tillbaka.. PISS OCKSÅ!

Ja, det blir av till gynekologen, STOPPA ELÄNDET!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Cindy
0

*Biter mig hårt i tungan, sätter silvertejp över munnen och försöker att sitta på händerna för att inte gestikulera att… MMPFFF!!!!*

Vänliga hälsningar
Cindy

RuiXue
0

Så var man inne på dag 8 med mens och det har precis börjat lugna ner sig verkar det somFoten i munnen Ska bli intressant att se hur länge det varar denna gången! Ser ut till att kunna bli 10 dagar mens, eller rent av längreSkrikandes Får jag mens igen för snart efter detta, då blir jag galen!

Var lite av ett misstag att inte ha i menskoppen på jobbet idag, fick gå och byta binda en gång under dagen.

Jag blir idiot på mensenSkrikandes

Ringde dessutom och avbokade en läkartid jag hade på fredag då det var i Malmö och jag numera är skriven i Köpenhamn. Kan bara få akutbesök i Sverige nu. Ska åka in akut och/eller ringa min nya husläkare snart. Får se vilket det blir helt enkeltFoten i munnen

Jennie

Cindy
0

Nu nu nu!!!??? No more suffering, pliiiiis!

Vänliga hälsningar
Cindy

RuiXue
0

Nu verkar mensen äntligen fått för sig att sluta. Knappt kommit något idag i alla fall.

Ska kolla upp gynakuter här i närheten och kanske offra en kväll i helgen på att sitta därFoten i munnen

Jennie