Superhärligt jättefel!
Nu är något generalknas med min kropp, ingen PMS! Mildare mensvärk! Hallelulja kors i taket!
Jag är ett riktigt PMS-monster, och har varit från den dag då eländet började. Varje månad, samma visa om och om igen. Plus mensvärk som nästan tagit kål på mig trots värktabletter, värmekudde och sängläge med spyhink i närheten.
Men nu denna månad har jag inte ens haft känningar av pms, varken jag eller killen fattar nånting haha
Klarar mensvärken bra utan värktabletter också. Vad händer, är ju i totalt chocktillstånd här! 
Jag har också alltid varit småblödare, men nu har jag knappt mer än nåt "spott".. Behöver inte mer än ett trosskydd.
För några månader sedan blev jag övertalad av en viss sajtvärdinna här att gå och byta p-piller pga men värk, så det gjorde jag, och nu verkar jag ha hittat ett bra piller, för min mångåriga depression har släppt helt mystiskt och övriga besvär avtar mer och mer. Tjohoo!
Jag som tyckte att jag nog inte behövde byta p-piller, mina fungerade ju?
Så fel jag hade!
Vad härligt =D.
Måste ha vart jätte jobbigt med dessa PMS "attacker" och allt det där!
Jag brukar själv bli ett extremt monster dem gånger jag får dessa förbaksade attacker xD.
Men brukar alltid ha som ursäkt, detta är trots allt den enda veckan jag får vara arg och sur över absolut ingenting så nu jädrar ska ilska tas ut! Och ja ha bra anledning till denna surpuppa till vecka ^^,
Får man fråga vilka du bytte till? =D
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
Jag bytte till orthonett novum :)
Hurra vad bra! Won't say I told you so! ;-) Skämt åsido, underbart att du hittat det som funkar för dig.
Vänliga hälsningar
Cindy
#2 Jag skulle byta P-piller, nämnde då det som du har nu.
Men då sade hon jag pratade med att det är så pass gammalt, och användandet av P-piller är samma som mode.
Det är det nya som alla använder och som är "inne".
Så hon tyckte jag skulle testa Yasmin istället =S.
Även fast jag ville prova det 
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
Fantastiskt!! 
Paulina
Åh vad glad jag blir! 
Med vänliga hälsningar
Chess