Piller för större bröst :S ?
Hittade en reklam på Facebook som garanterade större bröst med hjälp av piller för 400kr. Vad tror ni om detta? Har ngn provat?
Är inte särskillt intresserad av detta, men väldigt nyfiken om vad ni har för åsikter om bröstförstoringar. Själv tycker jag att man "ska" vara nöjd och inte så fixerad vid storleken, och drar mig starkt från operationer och sånt "sk*t" även om jag troligtvis inte kmr få större än b-kupa. Jag anser att alla skönhetsoperationer innebär för stora risker och kostar för mycket för att det ska vara värt det. Men de här pillrerna tror jag kan innebära en möjlighet för människor som trotts allt inte är nöjda med sitt utseénde. Vem vet.
Tycker det verkar lite dyrt för piller som räcker i 20 dagar.
Vad händer när effekten tar slut?
Blir brösten slappa och hängiga då?
Antagligen är det ingen som vart utan så länge så effekten avtagits och därmed finner man ingen info om detta på sidan.
Skeptisk.
Men det är väl bra för den som nu pront måste ha större bröst.
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
----------------------------------------------------
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg

#1 Läste lite, och efftekten skulle tydligen hänga kvar eftersom pillrena satte igång ngn växtprosses i brösten. Tror inte riktigt på att det här kan ge resultat haha.
Text taget från sidan:
"Hopextrakt
Ökar produktionen av naturliga tillväxthormoner
Vild yam
Stödjande produktion av hormoner med herbal diosgenin (en form av hydrolyssyra)
Isoflavonoid
Ökar hormonproduktionen för brösttillväxten"
Manipulera sina hormoner påverkar högst sannoligt annat också!…
urgh va äckligt att äta piller i onödan och så gör det mig ledsen att dagens utseendefixering är så stark att det säkert kan få en o annan (fullt normal, söt o snygg tjej) att äta piller 
Fungerar gör det säkert, men som pyromanen säger, tillsätter du hormoner i kroppen påverkas din kropp av det, och knappast enbart brösten… Se t.ex på p-piller, hur många klarar sig helt utan biverkningar av dem?
Sen består bröst främst av fett. Så ska brösten bli större och fastare på "naturlig" väg lär det betyda att fettmängden ökar. Och det begränsar sig knappast heller till enbart brösten… Går du upp eller ned i vikt följer ju bröstens storlek med, så jag har väldigt svårt att tro att du kan ändra på enbart det ena "naturligt".
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Detta är ren humbug, måtte ingen gå på detta !
#5 Instämmer helt.
Det är bara skrämmande.
Testat 2 burkar. Märkte ingen skillnad, hade likagärna kunnat kasta pengarna i sjön -.-
Men märkte inget negativt utav dom heller.
Tror nog man ska käka dom väldigt länge för att nåt ska hända..
Ganska gammal tråd, men endå.

jag gick upp två storlekar av p piller så det funkar också=P
#8 Och jag ner en kupa av p-piller, det är extremt individuellt.
Däremot gick jag upp i kupa när jag åt LCHF (kolla in kolhydrater.ifokus.se), antar att kroppen bildade mer östrogen när den fick naturligt fett…
Vänliga hälsningar
Cindy
De enda piller som kan öka bröststorleken är sådana som innehåller östrogen. Min vän har köpt sådana på svarta marknaden för att få större bröst (han är transperson - man som "vill bli" kvinna). Men han tog bara en burk för han han hjärtproblem och blev rädd att biverkningarna skulle göra honom sjuk. Hormoner är inte att leka med.
#10 ok.. funkade det?

#11 Rena hormonbehandlingar fungerar, men de är riskfyllda. Synnerligen om man handlar på svarta marknaden.. Inga av de "vanliga" pillrena som du kan köpa receptfritt på internet kommer att ge dig större bröst, de innehåller inte rätt hormonmängder.
Qui dormit, non peccat
#11 Enligt honom fungerade det.
Undrar om männen skulle ge sig på liknande saker som
gäller för dom ?