Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 6230 ggr
Royalz
0

OT - Ge mamma i 40 års present?

Min mamma fyller år nästa vecka och har ingen aning om vad jag ska ge henne.

Jag har inte mycket pengar, men någon fint billigt :)

Har ni något bra tips eller i vilka butiker jag ska kika i?

Tacksam för snabba svar!

pyromanen
0

Har din mamma nåt intresse?

Jag är ju ungefär 40 som hon…och blir ofta mest glad för att få sånt som kan vara användbart i min keramikverkstad… mitt stora intresse…. tycker däremot det är urtråkigt att få köksprylar!

Sen är det inte mycket som kan slå fina blommor mitt i vintern, friska tulpaner i alla färger det behövs såhär års…

Maria
0

Du kan bjuda på ett restaurangbesök. Det behöver inte bli dyrt. Gå till en trevlig pizzeria bara ni två…Glad

/Maria

Juvela
0

Ge henne något som du själv har gjort. :) Funkar lika bra när man är 5 som 25. ;) Som student så hade jag riktigt med dåligt pengar nu över jul, och mina föräldrar fick då vars en personifierad amigurumi som jag själv hade gjort. Finns mycket att göra; hemmagjort exklusivt godis, sy en ris-/vetekudde..

Blommor är kanske lite tradigt, men det funkar alltid och är alltid uppskattat (tror jag iaf).

Böcker, det är snart bokrea.

Ett egen sammanställt hemmaspa-kit. Behöver inte bli särskilt dyrt. skrubbvantar, badbomb osv osv :)

Hoppas du fick nån bra idé nu :)

elyse
0

Skriv en dikt.

paronskrutten
0

Min mamma brukar gilla örhängen :)

Helena

Royalz
0

Har nu köpt en present till mamma :) Vill dock inte skriva ut det här ifall hon kanske skulle läsa :p Man vet ju aldrig.

Juvela
0

Hihihi Gött! Tungan ute Du får berätta sen vad hon fick för något Skrattande