OT - Ge mamma i 40 års present?
Min mamma fyller år nästa vecka och har ingen aning om vad jag ska ge henne.
Jag har inte mycket pengar, men någon fint billigt :)
Har ni något bra tips eller i vilka butiker jag ska kika i?
Tacksam för snabba svar!
Har din mamma nåt intresse?
Jag är ju ungefär 40 som hon…och blir ofta mest glad för att få sånt som kan vara användbart i min keramikverkstad… mitt stora intresse…. tycker däremot det är urtråkigt att få köksprylar!
Sen är det inte mycket som kan slå fina blommor mitt i vintern, friska tulpaner i alla färger det behövs såhär års…
Du kan bjuda på ett restaurangbesök. Det behöver inte bli dyrt. Gå till en trevlig pizzeria bara ni två…
/Maria
Ge henne något som du själv har gjort. :) Funkar lika bra när man är 5 som 25. ;) Som student så hade jag riktigt med dåligt pengar nu över jul, och mina föräldrar fick då vars en personifierad amigurumi som jag själv hade gjort. Finns mycket att göra; hemmagjort exklusivt godis, sy en ris-/vetekudde..
Blommor är kanske lite tradigt, men det funkar alltid och är alltid uppskattat (tror jag iaf).
Böcker, det är snart bokrea.
Ett egen sammanställt hemmaspa-kit. Behöver inte bli särskilt dyrt. skrubbvantar, badbomb osv osv :)
Hoppas du fick nån bra idé nu :)
Skriv en dikt.
Min mamma brukar gilla örhängen :)
Helena
Har nu köpt en present till mamma :) Vill dock inte skriva ut det här ifall hon kanske skulle läsa :p Man vet ju aldrig.
Hihihi Gött!
Du får berätta sen vad hon fick för något