Vad är det för nåt?
Jag tycker du borde åka in o kolla upp det =)

ser ut som psoriasis och då måste du få en speciel salva till det. gå till en hudläkare

Svårt att säga vad det är, men tycker du borde ringa din Hälsocentral och be om en tid. Det kan vara något som smittar.
Som övriga säger så kolla upp det. 

Hudförändringar ska man ta på allvar, kolla upp det hos en läkare.
Qui dormit, non peccat
Jag säger liksom alla andra: Besök en läkare!
Jag tycker att det är svårt att se hur märket ser ut på din bild, men tycker du att dina symptom stämmer överens med detta? Kliar det? Är det fjälligt? Eftersom du skriver att märket på det ena benet har bleknat, är även jag inne på att det är ngn slags utslag… Men, som sagt, bör du ta dig till en läkare för bedömning.
Nu har jag varit hos läkaren. Det jag har heter Necrobiosis lipoidica
Bra att du gick och kollade upp det. Skönt att du vet vad det är nu, lät dock inte som nåt kul.
#7 Jag har aldrig hört talas om denna hudsjukdom tidigare, men nu när jag ser på bilden känner jag igen det väldigt väl. Min pappa hade exakt sådana fläckar på underbenen. I hans fall, tror jag dock att det var relaterat till hans hepatitsjukdom (och senare även levercancer).
Nu säger jag inte att hudsjukdomen kan orsaka cancer - däremot att jag misstänker att de med leversjukdomar löper en högre risk att utveckla denna hudsjukdom.