Känner mig deprimerad!
Förr kunde jag bara tänka på sex 5min innan jag kände att jag blev mer och mer kåt.
Jag var jätte upphetsad när jag och min kille hade sex första gången, vi hade kondom så det var säkert. Jag tappade lusten nästan på en gång, efter bara 5-10min. Kändes jätte jobbigt.
Sen började jag äta P-pillret Neovletta 28. Då gick jag upp 4kg samt tappade sexlusten helt!
Jag kände mig rund, nu känner jag mig helt perfekt, är inte rund och i samma glada sinne som förr. Men jag kan få upp sexlusten lite och börja mysia riktigt. Men så fort det gått 5min efter akten startats så försvinner allt och jag bara ligger där.
Ska jag komma så måste jag dessutom göra själv då min kille inte vill, jag vet inte, han för min hand dit hela tiden ist för att försöka själv..
Anledningen till att jag dels tappar lusten beror nog på P-pillret men även att han blir slak rätt fort till och med innan han kommit. Och detta ser jag som att han inte tänder på mig längre. Känner mig kluven.
Vi älskar varandra extremt, men på sexfronten verkar ingen särskilt intresserad. han kan vara jätte på 15-20min sen är han slak igen.
Hur ska jag göra? Vi har tagit en sexpaus, som jag bestämmer när den slutar då det är mig det hänger på. han är mer och mer lättare att få kåt i och med väntan men det är mig han väntar på, han vill att jag ska njuta också.
Hur får jag han att hålla sig stadig?
Hur kan jag få tillbaka min lust? Det åker iväg på semester på en gång.
Tacksam för svar!
Om det är intressant att veta så är jag 16 och vi har hållt ihop i ett år precist.

Har exakt samma problem… Så är riktigt intresserad av denna tråd.
Jag har inte samma problem, men jag reflekterar lite över din killes beteende. Har han sagt att han inte vill? Eller kan det vara så att du inte har talat om för honom hur du vill ha det så han helt enkelt inte vet hur han ska betee sig? Eller tänder han på att se dig leka med dig själv?
Det är jätteviktigt att man pratar med varandra så man slipper missar.
Är det jobbigt att brata så kör samma metod tillbaka, ta hans hand och visa ordentligt, hjälp honom att hitta rätt. Han kan omöjligt känna vad som är bra för just dig, och även om han är erfaren så vet han kanske itne hur just du fungerar. Alla funkar ju olika :)
Att han slaknar kanske beror på att du inte längre är kåt, kanske det gnager honom så han känner sig dålig? väldigt lätt hänt. Eller så är han nervös/har prestationsångest. Prata! :)
#2 Håller med dig…
Det viktigaste för ett fungerande sexliv är kommunikation. Ingen kan läsa varandras tankar så det gäller att prata och prata även om det som är svårt och genant annars kommer man bara fastna i en situation som ingen egentligen är nöjd med.
/Maria

#2 Men vi pratar ju hela tiden och är riktigt öppna med varandra. Jag har berättat hur jag vill ha det och han har berättat. Det blir bara jag själv som gör det han vill. Hitils har det blivit så.