Ommande brostvartor
Har i snart en vecka nu haft omma brostvartor och haller pa att bli galen! Ar sa otroligt trott pa dem, inte vet jag vad problemet ar heller. Gravid tror jag inte att jag ar, ska kopa test for att lugna pojkvannen, men har inga som helst gravid-symptom och testade mig senast i augusti med negativt resultat. Det ar liksom en svidande omhet och helst skulle jag ga utan bh och top for att ge dem lite avlastning. Nagon som har lust att gissa vad det ar och hur man far dem att sluta omma? :P
// Amanda
Jag kan få det jag med ibland, det är inget kul alls! Inget hjälper, alla små stötar och vanliga rörelser gör ju ont! I mitt fall tror jag det har att göra med mens/ägglossning eller liknande (brutalt oregelbunden och horonspiral men kan inte komma på något annat)
Kylande kräm eller bara hudkräm kan vara skönt vissa dagar, annars brukar jag bara härda ut. För mn del så brukar jag ha en tightare bh så de verkligen stabiliseras, för under en tröja så dras ju tyget mot dem *ooont* Annars blir det topless hemma :P
Paulina
Känner igen mig också, ush!
Här är det mens på spikade klockslag, dock kommer den där skiten och går som den vill och känner för 
jag har också så då och då. Kan få samma känsla som man får när mjölken ska rinna till när man ammar. Det sa er mycket va? =)
Det drar ihop sig och gör ont i hela brösten. Sticker, trycker, bränner. Det är hormoner. Särskilt vid ägglossning.
Ha en bra dag! // Pernilla

Men hormoner? Vad ska de hit och stalla till saker for?
Gar ju pa minipiller och var visserligen sen med ett piller for ca en vecka sedan, men jag har ju inte fatt nagon mens trots det (brukar bloda om jag ar mer an 20 minuter sen).
Och nej, ammning kan jag inte pasta att jag kanner till mycket om :P
// Amanda
Tjaa.. hormoner finns för att göra ens liv till ett helvete vissa dagar :P Jag är övertygad!
Paulina