Snyggaste männen i världen?
Läste precis en gammal tråd av "exitingsvillmo" från i februari i år. Ang. den snyggaste svenska mannen.
Jag är lite nyfiken på vilka män ni tycker är hetast i världen? Alltså oavsett svensk, dansk, afrikansk eller annat.
Personligen tycker jag att Jake Weber (mannen som spelar Joe Dubois i serien "Medium"), är såå heeet att jag i stort sett börjar hoppa på ett ben och joddla samtidigt som jag tuggar fradga!!! 
I övrigt så tycker jag att Måns Zelmerlöw är en riktig goding. Jag gillar annars mognare män framför pojkar (även om jag själv bara är 22 år), men Måns har något särskilt och för honom gör jag gärna ett undantag
Men kanske är det för att han är så himla lik min blivande make, Mattias?
Så, tjejer - vilka män får era cylindrar att gå igång??!

Glömde säga - tråden gäller bara kändisar, för det är inte särskilt kul om alla skriver det annars självklara: "min man", "min sambo", "min pojkvän" etc. För självklart är alltid ens egen man den vackraste på jorden!

Rob Pattison som spelar Edward i Twilight dårå 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Oh, oh, oh! Jag är störtkär i David Duchovny! Han som spelar Fox Mulder i Arkiv-X/The X-Files. Michael Jackson vad grymt snygg när han var ung också… Sen finns det nog inte så många mer… Jag gillar mer mogna män (David är över 50!), tror jag, trots att jag är 15 bast bara ;)
#2 han är grymt snygg i filmen, annars håller jag inte med
hm.. jag har några favoriter… bl.a. Gerard Butler,
hjärnsläpp, men han som spelar Gladiator (i gladiator), Ben Wade (i 3:10 to Yuma).
Sen är ju Johnny Depp riktigt snygg också. Men går vi till svenskar så är Brolle en av favoriterna, sen är jag väldigt svag för den norrländska dialekten också 
hahaha, glömde! Han i australia! Okej.. min hjärna fungerar inte på nätterna. 
Vin Disel är min absoluta favorit att ha som ögongodis!! 
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.
Måste jag välga bara EN? o.O Viggo Mårtenson i så fall! *dreglar*
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Måste man välja en bara? :p Det är så svårt, många manliga skådespelare är bara snygga på film men inte på röda mattan tycker jag… :P
/Christine
Jag säger bara Johnyy Depp
. Helt klart världens vackraste man.
Sedan är han en oerhört begåvad skådespelare också…
/Maria

Gaah!,
Robert Pattinson i Twilight <3<3<3
Gustaf skarsgård <3<3<3
Taylor … [Spelar jacob i Twilight] <3<3
Jag kan sitta här hela degen :P
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
Heath Ledger är ju iofs död, men också snygg, kom jag på! :D
Colin Firth! Jag älskar den mannen =)
Mads Mikkelsen (han den danske snyggingen som är skurk i nån bondfilm och är med i mordkommisionen) MUMS!
Martin Stenmark ;)
Johnny depp är riktigt het med.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#12 håller med där!
Vincent Gallo, Lenny Kravitz och Benicio del Toro är i topp för mig.

Kevin Spacey är helt klart riktigt stilig, framförallt som ung
Zelmerlöv däremot… fy bubblan ><
Gerard Butler, helt klart!! Sen gillar jag James McAvoy. Har alltid haft en grej for Skottland. 
jeffrey dean morgan. utan att tveka!
Johnny Depp är ju underbart snygg! Sen är Gerard Butler inte heller fel ^^

David Wenham, han har följt med i min värld sen Sagan om ringen 
Hugh Jackman (han i australia, x-men osv) är ju snygg på sitt sätt, men ni har ju missat ettan tror jag ;)
Paulina

#4 Menar du Russell Crowe i gladiator?
Jag tycker Ewan McGregor är väldigt söt

killarn i supernatural!!!!
behöver man säga mer? ;)
/Ellen (:

Väldigt skojig tråd det här. Passar perfekt på kvinna.ifokus =P
#25 ja hur kunde jag glömma dom =) storebror är dock sexigare än lillebror om jag får säga vad jag tycker =P

#27, ansiktet är väll snyggare, men han är ju HJULBENT!!!
/Ellen (:
#28 det gör inget ;) kan tycka att just den gången är lite manlig, hihi…

#29, nej men herregud, hans huvud på den andras kropp, MUMS!
eller om lillebror kunde klippa sig bara… :P
/Ellen (:
#25, håller med du, fast jag tar hellre pappan :)

#31, Pappan!? nej nu får det vara nog, en gillar den hjulbenta och en gillar pappan! ojojoj :P
/Ellen (:
Juve- Är du riktigt frisk?
#31 hahaha… Kommer iof inte ihåg hur pappan ser ut, bild ngn?
#32 Ja men hjulbent är väl lite manligt! Det ser ut ungefär som att dom har ett otroligt paket så dom inte riktigt får plats liksom
hur manligt skulle det inte vara om det vore så?
#34 - Haha, jaa, bortser man från min diabetes så.. ;)
#35 ja just det! Det är ju han, som var med i Grey's Anatomy ja HAN är verkligen slurp-slurp =)
Världens underbaraste leende har han…
Orlando Bloom såklart ! 
Repris… Johnny Depp.
/Maria
#37, visst är han? :D hans leende är riktigt riktigt underbart :)

Min pojkvän, eller man och man. Han är ingen man, han är en tonåring men han är riktigt snygg:)<3
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
Jude Law!

oj, såg precis att det skulle vara en kändis. men då får vi låtsas att min pojkvän e en kändis:D
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
Såg Harry Potter igår och Alan Rickman/Snape.. He´s hot! Honom hade jag inte haft något imot att umgås lite ensam med.. 
Kom på Dominic Pursell och Wentworth Miller från Prison Break! Dom är riktigt heta båda två 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

#38 Just det ja, Orlando är helt klart en favorit!!Sen kom jag på att jag gillar Adrian Brody också, dreglade mej igenom hela King Kong när den gick på bio tack vare honom! Måste väl medge att min smak är lite "gubbig" med tanke på min ålder ;) Men "gubbar" är sexigt!!! Och då menar jag INTE 60-70 åringar, nejnej, utan typ 35-45 år, vilket bloir gubbe för mej som är 22 :) Hehe

Johnny Depp
Ville Valo
Milo Ventimiglia

Tycker också om Milo.
Matthew Gray Gubbler finner jag också underligt attraktiv, kanske mest för hans roll i Criminal Minds men men… fin konst skapar han åtminstone =P
Jeffrey Dean Morgon är helt klart en av de sexigaste som finns just nu :P
Och jag håller mig till mina döda, knarkande pojkar…
Sen kan man ju knappast påstå att Chris Cornell ser illa ut heller, om man ska ta med nån levande… 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

klassikern johnny depp. snygg som få
men en riktig man är då hugh jackman som spelar wolverine. mina två favoriter
sen gillar jag också daniel day lewis, men de är mest för att han är grymt duktig på att göra sin roller

michael jackson!!<333333

Japp, klassikern Johnny Depp - självklart. Hugh Jackman också… sedan gillar jag James Marsden också. :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Christopher Heyerdahl, alltid men helst som Todd men även som John Druitt
Johnny Depp, alltid :-)
Jared Padalecki, supernatural
Jensen Ackles, supernatural
Dominic Purcell, alltid :-)
Seth Green i allt men särskillt som Oz i Buffy

#59 HÅLLER MED!! så J***A snygg!!!!! <333

Sean Connery
Sam Elliot (i Road House och Ghostrider i synnerhet)
Johnny Depp (naturligtvis)

Jude Law och Johnny Depp 

Alexander Skarsgård
Ni har ju missat George Clooney, Richard Dreyfuss (lite äldre men fortfarande snygg)

Hur har vi kunnat missa Clooney, han är ju given!
Okej, glöm allt jag har sagt innan..
Andreas Carlsson. Gaaaah, världens hetaste heting!
Han är anledningen till att jag tittar på Idol!

Någon jag tycker ni glömt är Robert Redford, och för att inte tala om Michael Persbrandt…….
#66 då är vi två som tittar på idol av den anledningen!

Jag säger Harrison Ford när han var mellan 40-45 ungefär. Herregud vilken kompakt ångande manlighet. Och det där sneda leendet…
Sen höll jag på att få dåndimpen när jag såg Die Another Day med Pierce Brosnan, den scenen där Brosnan med bar överkropp och skägg strosar genom laboratoriet i Nordkorea. Slurp!
Som nr 3 säger jag Eric Bana från "Troja".
ÅÅÅÅH vilka godingar!