Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 8405 ggr
elyse
0

Unibrow på män

När jag satt på bussen idag såg jag en man i min ålder, 25, som verkligen hade unibrow, dvs ihopväxta ögonbryn. Om Du var tillsammans med en man med sådan hårväxt, skulle du då vilja att han ansade brynen i mitten? Min lillebrors ögonbryn växer ihop, men han är blond och annars är de jättefint formade. När jag besöker mina föräldrar (och bror) brukar jag dock alltid ansa honom där. (Det kanske låter konstigt, men han är utvecklingsstörd och kan omöjligt göra det själv. Jag tycker att det är viktigt att han ser så fräsch ut som möjligt.) Min sambo håller koll själv och det tycker jag är jättebra.

ChristineL
0

Jag gillar inte ihopväxta ögonbryn! Har hört att sånna personer ska man inte lita på. Min kille har lite ihopväxta men inte så kraftigt, han plockar bort det värsta.

Aviendha
0

Avskyr det! Min kille har några få strån i mitten, det syns inte men när man väl får bort dem så "klarnar" det upp en hel del om man säger så. Jag får inte plocka honom, hur jag än tjatar, han är en liten kärring när det gäller smärta :P

Däremot så får han raka där ist. Han tycker väl inte heller att det är snyggt, men han reflekterar nog inte så mycket över det själv. Normalt folk gör inte det på honom men jag är allergisk mot det så han rakar för min skull.

elyse
0

Då är jag inte ensam om att haka upp mig på detta, då. Tänkte att jag kanske är lite överkänslig. Jag tycker dock mest synd om små barn som har ihopväxta ögonbryn, ibland nästan som den där bebisen i Simpson.

spiritedaway
0

Jag tycker inte det är så snyggt nej. Hade min sambo haft så kanske jag hade påpekat det, men aldrig tvingat om han inte hade velat göra nåt åt saken.

SaraC
0

Ja, hade min sambo haft så hade jag bett honom ta bort det. Eller, hade det varit mycket så hade jag nog inte blivit intresserad av honom från början om jag ska vara ärlig.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

hus-musen
0

näe det är mycket oattraktivt. det ska bort helt enkelt.

Qui dormit, non peccat

Buffaomini
0

jag skulle definitivt fixa det på han
fixar min sambos nu men inte för att de växer ihop, utan för att vissa blir längre och sticker mer upp. vi kallar det professors hårstrån :p

Musiken
0

Min pojkvan kommer alltid till mig och ber att jag ska noppa hans ogonbryn, vilket jag garna gor da jag ocksa hatar ihopvaxta ogonbryn!

teamedward
0

Jag gillar inte ihopväxta ögonbryn.

Mitralis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är inte snyggt.
Tänker mest på Mupparna när jag ser ett unibrowSkrattande

Aviendha
0

#10 Hahahaha!

Callisto
0

Min pojkvän noppar själv, jag har aldrig påpekat nått utan det har han alltid fixat själv med jämna mellanrum. Han har knappast unibrow men har tycker väl att det ser ännu bättre ut efter lite ansning.

Forced
0

#10 hahahaha
Det ör verkligen sjukt osexigt med singelögonbryn haha, ser ut som apmänniskor typ om man har det ;)

Hausswolff
0

Jag skulle garanterat be min man ta bort det!

Gabriella77
0

Det är ju inte så snyggt direkt:) Min sambo har inte så mörka ögonbryn så det syns inte alltid vid en första anblick att han får en del strån mellan ögonbrynen. Men han brukar be mig plocka bort dem åt honom, annars rakar han bort det självGlad

Hausswolff
0

Fast…. det överdriven fåfänga är inte så sexigt det heller. Obestämd