Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 2392 ggr
exitingsvillemo
0

små grytor har också öron...

Vill återigen påminna om den privata sajten, jag kanske är löjlig, men jag skulle tycka det var bra om ni ville hålla sex-snacket inne på den delen av Kvinna.

Detta för att vi har en hel del yngre medlemmar inne på iFokus och vissa föräldrar kanske anser det olämpligt att deras barn läser om sådant.

Det är svårt det här med åldersgränser, väldigt olika på olika föräldrar när man anser att sina barn behöver få inblick i den delen av livet.

Nu har vi satt åldersgräns 16 på den privata delen, eftersom man vid den åldern anses "byxmyndig".

Egentligen skulle jag vilja ha 2 privata sajter, en för ungdomar 16-18 och en för 18-200 eftersom jag själv inte tycker att 16-åringar behöver ha koll på de tyngsta sakerna, men tyvärr är detta omöjligt då måste en helt ny sajt startas.

Jag vet att det har kommit in en del förfrågningar till mig ang den privata delen, och jag ber om ursäkt för att jag inte har lagt till alla ännu.

Saken är den att jag har hemskt mycket att göra just och tiden räcker inte riktigt till.

Men jag vill påminna er om de Medarbetare som finns, svarar inte jag så kontakta en medis, dom kan också lägga till er.

Får fortsätta klura lite på hur vi ska lösa denna sex-fråga.

Ha det gött allihopa =)

hus-musen
0

Ah vilken bra ide=) Sj så visste jag inte ens att det fanns en privat del.. Där ser man! Är det bara att pma dig eller kan du lägga till ändå?

Qui dormit, non peccat

fredrikaa
0

Hur hittar man till den privata?:)

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Saga85
0

#2 När man blir medlem på den privata delen tillkommer några kategorier i vänsterspalten som endast är för "de privata". Kolla i tråden "Privata sajten" (en av de spikade trådarna), där står det regler och hur man går tillväga.

#0 I tråden "Privata sajten" står det att "personer över 15 år" är välkomna, här i tråden står det 16 år. Vad är det som gäller?

Maria
0

Blir man inte "byxmyndig" vid 15?

/Maria

StickyKitten
0

#4 Reagerade också på det, och ja, byxmyndig blir man vid 15.

hus-musen
0

Jo man blir "byxmyndig" vid 15 års ålder.

Qui dormit, non peccat

carsbo
0

lr hur man e ju de vid 15 :O

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights