Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: off-topic
Läst 12153 ggr
Mitralis
0

Hur komma ihåg knipövningar?

Hur gör du för att komma ihåg att göra knipövningar?
Jag är väldigt dålig på att komma ihåg att göra dom och behöver alla tips jag kan få.

Cindy
0

Gör dom i duschen! Häng upp knipkulorna i duschstången så glömmer du garanterat inte :)

Vänliga hälsningar
Cindy

elyse
0

Få in en rutin. Man kan göra när man står i kö, t.ex.

ChristineL
0

Jag kniper lite då och då, men några knipkulor har jag inte

mayolica
0

Ursäkta om man är lite efter sin tid,men kan någon berätta vad knipkulor är???

Obestämd

~ mayolica ~

elyse
0

#4 Det är nog geishakulor. Sådana kan man ju ha, om man vill. Har själv aldrig testat.

Cindy
0

Geishakulor (två lösa små guldfärgade metallkulor) använder man som sexleksak. Man har dom helt enkelt i under samlag, och de ska stimulera kvinnans A-punkt och mannens ollon samtidigt.

Knipkulor är större och sitter fast på ett snöre, och är gjorda för att träna upp slidmusklerna med. Lite som att använda hantlar när man lyfter på armen - musklerna får motstånd och blir bättre tränade. Många modeller har kulor i sig också, vilket stimulerar musklerna att knipa åt mer om man rör sig.

Mina knipkulor är från Fun Factory och är klädda i slemhinnevänligt silikon. Såg nu när jag sökte efter en bild på dom att de nu också finns som bara en kula… http://www.funfactory.de/uk/produkte.php?pmenuid=10&produktid=217&&name=SMARTBALLS-original

Vänliga hälsningar
Cindy

Cindy
0

Ett litet P.S. angående både geisha och knipkulorna - när jag jobbade med att sälja sexleksaker fick jag väldigt ofta frågan om de inte kan fastna. Jag garanterade att så inte är fallet, och lämnade ut mitt mobilnummer med löfte att personligen komma och gräva ut dom om så var fallet, vilket jag aldrig behövde *s*

Vänliga hälsningar
Cindy

Stephanie
0

#7 Hahaha! Skönt löfte Skrattande De kanske inte kan fastna - men kan de inte åka in och vara svåra att nå då…? Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Cindy
1

#8  Jag applåderar den kvinna som har så starka slidmuskler att geishakulorna inte trillar ut om hon ställer sig upp! *Klonk-klonk* ner på golvet, jag lovar! :)

Knipkulorna är det bara att rycka ut med snöret!

Vänliga hälsningar
Cindy

[GlittriGris]
0

vart sitter a-punkten ?Oskyldig

Stephanie
0

#9 Ah… Såklart… Det tänkte jag inte på Tungan ute

Cindy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

A-punkten är områden framför livmodertappen på slidans främre vägg. Den kan ge enorma vaginala orgasmer!

http://home.swipnet.se/~w-59099/samlevn/Apunkt.htm

Vänliga hälsningar
Cindy

Stephanie
0

#12 Så ovanför G-punkten alltså?

Cindy
0

#13  Jeppjepp. Kolla in bilden jag bifogade förra inlägget så ser du exakt var :)

Vänliga hälsningar
Cindy

Stephanie
0

Ok! Fast det var lite svårt att se tänkte jag…

Mitralis
0

#9 Undrar om mina geishakulor är för små, för dom sitter fast fint därinne fast jag står och jag måste rota lite innan jag får ut dom, men jag får ut domGlad. Det är två vita lösa kulor som ligger förpackat i ett "musselskal".

Cindy
0

#16  Gratulerar till starka muskler! Cool

Vänliga hälsningar
Cindy

mayolica
0

Tack för era svar,hade ingen aning om att det fanns något sådant. Fast jaghar starka muskler och klarar mej nog utan kulor i fortsättningen med.

~ mayolica ~