Femal Balans
Någon som testat detta natur läkemedel och vill dela sin tankar med mig?
Har en sju helsikes pms ibland och funderar nu på att testa just naturläkemedel.

Jo tack, jag äter Femal Balans sedan 23 juli. Grejen är att jag är 47 år och höll på att bli galen över att min menscykel krympte till 3 veckor. 1 vecka PMS, 1 vecka mens och 1 vecka "hyfsat vanlig". Så jag började med Femal Balans.
Nu har jag inte fått mens alls?!? Skulle jag få mens idag så har menscykeln blivit dubbelt så lång - sex veckor!
Jag har å andra sidan inte heller fått symtom med spända bröst, tycker att jag får mindre svullnad och har haft jämnare humör. Men som sagt, ingen mens?
Så, samtidigt funderar jag på om jag blivit gravid? Händer det inget i morgon så ska jag göra ett graviditetstest på måndag.

Idag fick jag mens. Uppenbarligen har Femal Balans neutraliserat det mesta av mina pms-besvär - jag har knappt haft några förkänningar alls.
Jag ska testa så fort lönen kommer ska jag köpa mig en burk. Fast tycker dom är rätt dyra.

Om de fortsätter att fungera så är det enda tråkiga att jag inte haft tillgång till dem under de inledande 30 åren av mitt vuxna liv… Fy sakran så mycket tid och energi som gått åt till PMS!
Det är värt varje krona att äta Femal Balans om jag slipper "besöka dårhuset" en gång i månaden inklusive alla andra konstiga saker jag fick på köpet med svampinfektioner, tarmproblem, halsont, ledvärk…