Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettkillsnack
Läst 7343 ggr
[jejjas]
0

Hur vet man?

Vet inte hur jag ska formulera detta Foten i munnen men hur vet man om en sambo är eller har varit otrogen? Har nämligen märk att min kille som jag varit i hopp med i snart 3 år är litte underlig.

Han är helighets full när det gäller sms och telefon samtal på mobilen, kan inte med att fråga honom rätt ut, gjorde det en gång för ca 1 år sen, frågade vad han ansåg om otrohet och vart han drar gränsen när det gäller det men fick inget svar på den frågan utan han bytte ämne i stället…

Detta  käns väldigt jobbigt för mig jag älskar ju honom och vill gärna veta, men frågan är om jag pallar det… Gråter.

Snälla någon som kan svara på mina funderingar..

Jessica

(vet inte om det ligger rätt)

Musiken
0

Rent spontant sa kanner jag att om han inte gor dig lycklig, och om din magkansla ar sa stark sa kanske du inte ens behover svar pa fragan? Han kanske inte ar fysiskt otrogen, han kanske inte ens har nagot att dolja (utan bara ar man om sitt privatliv), men nagot ar ju uppenbarligen inte ratt i er relation. Du kanner dig osaker och om han inte ens vill prata om det sa kommer det ju inte bli battre heller? Beratta hur du kanner, och vill han inte diskutera eller forsta sa kanske det ar tid att lata relationen ta slut da han uppenbarligen inte tar dina kanslor pa allvar? Jag har sjalv varit som du, sa jag vet hur jobbigt det ar!

Gluskap
0

Har han aldrig döljt telefonsamtal och sms osv innan och plötsligt börjar göra det så ringer iaf mina varningsklockor…

Prata med honom och se vad han svarar… Men tror tyvärr att han nekar om du frågar om han varit otrogen…

Följ din magkänsla, brukar bli bäst då!

[jejjas]
0

vad jag vet har han alltid döljt det å då har vi varit i hopp i 3 år i september.. satt  funderade på en grej, om han skulle vara  otrogen så hadde han ju inte bet mig flytta in till honm har ot här nu i ca 2 månader, frågar jag vem som sms ar så är det hella tiden samma person, men får nog ta och ta mig själv i kragen och fråga. jag måste ju få veta hur det är….

har sen jag skrev här förut varit tyst och knapt pratat med honom för att se om han reagerar på det och det har han gjort han fråga vad det va och jag mitt pucko fan inget svar på det utan svarade inget Gråter. Vet ine hur jag ska göra älskar honom så mycket Gråter

[jejjas]
0

*^Dubbel*

Gluskap
0

Har det skett någon förändring hos honom som gör att du har anledning att tvivlar?

Aviendha
0

Oavsett vad så ska man vara lycklig i en relation. Man kan inte leva ihop "bara" för att man älskar någon. Jag har svårt att sätta mig in i din situation iom att jag är såpass öppen och därmed vill ha en likadan kille, vilket jag nu har. Vi kan diskutera om allt mellan himel och jord vilket gör att jag vet vilket synsätt han har och frågar jag en sak så svarar han så gott han kan.

Kanske kan du sätta dig ner och prata ut på riktigt. Säga att du vill ha en öppnare relation, med mer tillit och närhet. Att du känner att det är jobbigt med hans hemlighetsmakeri. Kanske har han en anledning som du inte vet om, kanske vet han inte ens själv om att han gör så?

Har han vart likadan i tre år så behöver det ju intevara något speciellt, en annan sak kanske det är om han blivit så tvärt på senaste. Men ändå behöver det ju inte vara något.

I vilket fall önskar jag dig lycka till. Tänk på din lycka, ditt liv är det viktigaste i ditt liv.

[jejjas]
0

Pratade med honom i går, och va det gäller sms ena och samtalena så betyder inte dom något för honom utan jag är hans allt.

Dom han sms ar med är enbart kompisar. Han har inga manliga väner utan enbart kvinnliga.

Sa till honom att jag tyckte det va jobigt att han va så hemlighets full, Han har alldrig varit otrogen säger han. Hoppas värkligen det stämer med,

Men man är ju ändo litte orolig.

Tack för alla svar jag har fått Glad

//Jessica

isa
1

Bra att du pratade med honom och frågade "rent ut" och rakt på sak. Då får vi helt enkelt lita på honom och det han säger tycker jag.

Ett bra sätt ibland ( i alla fall på killar som inte har omåttlig lust på sex ) är att man kan märka att han inte vill ha sex lika ofta. ( om han nu skulle ha varit otrogen menar jag )

[jejjas]
0

#8 jo jag hoppas det med =).. Sex lusten är det inet som älst fel på Flört så den har jag kol på ( hihi)

Tack för alla svar Glad

[jejjas]
0

Här om kvälen låg jag och sambon och dikuterade allt mellan himmel och jord Glad, bland annat om otrohet, frågade han om han någon sin varit otrogen och ahn hadde bara varit det en gång och det va innan min tid.. kom även in på tråden barn =) och detta käns fruktansvärt posetift för mig då han ville ha det med mig=) så det käns posetift för mig Skrattande,

Kände bara att jag va tvungen att skriva det här =)

Kram jessica