Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 2491 ggr
bejb09
0

vad ska man tro ??

Fick juh missfall sist jag fick ett plus på stickan, de e juh ett bra tag sen nu, har haft mens osv varje månad, dock förra månaden kom den rätt sent,MEN den kom.. nu har jag igen gått över.. förra månaden hadde jag tant röd den 17e.. för ca 3 veckor sen när jag gick på toan fick jag lite rosa på pappret som gick över på ett par timmar,de va lixom mer som en flytning, fortfarande ingen mens… Är de bara kroppen som spelar ett spratt, eller är den kanske seg på att komma igen efter missfallet ?

bejb09
0

23 som läst men inte någon som kan lägga en tanke ?

elyse
0

Ta det med en barnmorska/gynekolog, man kan alltid ringa och fråga en sköterska också, det brukar vara de som har telefontid.

Lindbygarden
0

kan du blivit gravid igen?

Om man tränar mkt kan menstrationen utebli eller om man är väldigt smal eller överviktig.

Skulle nog höra med barnmorska, kanske det är positiva besked?Glad

grinar
0

För din egen sinnesro ska du nog kontakta din barnmorska. Jag hadde flera missfall mellan mina flickor.

hus-musen
0

ingen kan svara på den frågan utom en barnmorska efter en undersökning.

Qui dormit, non peccat

Tatsja
0

Gå och kolla hos barnmorskan. Jag var steriliserad och gick också över tiden. Men fick lite rosa på papperet. Vid koll var jag gravid.

Vill inte skrämma dig, men jag fick utomkveds. detta berodde på min sterilisering sa de. Jag hade 3 utomkveds på 5 år.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?