Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettpms
Läst 5544 ggr
CasperCo
0

hur ska jag ?

jag har skrivit o om detta me di kvinnilga kroppen men ahr ju lite med detta att göra  med. ..Det är så att  jag hade hattig mens förra månaden runt 19 maj sen ägglossnign antar jag runt 5 juni för jag  hade då en rosa flytning o dagen efter nån rosa  liten flytning med sen inget mera..  sen har ajg mått okey,dock svullen i brösten hela tiden nu.. fick för ca 3 dagar sedan lite brun flytning sen lite mörk blod flytning o deta är då ca 1  vecka senare,efter det brunt igen,nu ignen mensvärk utan hela dagen igår o bldde lite  då.. min fråga ska man räkna detta som   blödnign  innan mens eller  nån kortare mens ? e osäker  då ajg tagit graviditets test visade då negativt men  jag tog o  testet  med samma sticka  ( dumt kanske) men  det visade först rosa i båda kanterna nertill( kanske ska göra det) sen bara negativt,nu min fråga  kanske ja  ska ta om testet  om ingen  mer mens dyker upp?  plus funderar på äl prover .. hur yttrar sig eran äl? elelr kan det varit nidblödning

hus-musen
0

stickan fungerar bara en gång så köp en ny.

Qui dormit, non peccat

CasperCo
0

så  jag kan vara gravid då i och med att den visade  så lurigt och jag använde samma sticka 2 ggr?   så det kan vara blödningar innan mens då?  ska tillägga med att  1 vecka efter ägglossnign om nu det rosa vart ägglossnign fick jag denna blödning,brunt mm  okey ska  testa om ska ha beräknad mens runt 19-20 maj

hus-musen
0

#2 ja du kan vara gravid, enda sättet att veta är att testa om dig med en ny sticka.

Qui dormit, non peccat

CasperCo
0

okey nu idag hade jag mensvärk sen nu fått lite mens som märks att d e mens så jag avvaktar litegranna,dock blir d nog midnre mens denna omgång med,men  huvudsaken e ju att man har mens.. värken har släppt nu lite så  d e skönt, man kan väll ha mindre mens vissa omgångar?  det ska nog börja mer o mer nu ..  så i och med jag har ltie mens nu behöver jag inte testa eller ska man göra det ändå? pga hattig mens förra omgången , jag e gansak okunnig meen d som e i mens e väll koagulerat blod eller  vad kallas det ? iaf känns bra att d  e lite mens nu o först va d märkbrunt rött sen nu  lite klarare blod,o helt klart blod som vid mens..   men täntke på att när jag först blödde i 2 dagar sen  lite brunt d vart bara för blödnignar då innan mensen? för det är nu först det  märks att det e mens blod som kommer     så jag ska räkna detta som min första dag då? och om nu fallet skulle bli att d bara bloder till och från i  några dagar så ska denna dag ändå räknas ?

CasperCo
0

nu e mensen mer återställd,blödde 3 dagear sen ltie  på 4 dagen(idag)  på förmiddagen , de välln aturligt bara blöda 4 dagar nu börjat lugna ner sig sen 5 dagen blir d kanske helt vöer då:) får man hoppas  så man får må bra igen så denna  måpnaden   borded va slut på  mens o sånt nu  snart :)   härlit :)

CasperCo
0

blödde ltie på 4 dagen me så nu 5 dagen borde d lugna helt ner sig,skönt den perioden snart e över  helt :)

CasperCo
0

börjar gå över nu  så min fråga e när d börjar bli  inför dag 6 nu då ltiemer brunt ska man ränka mensen som helt över efter d bruna e över eller när d slutade  blöda ?   får avvakta o se om d kommer eftersläntare  me för d vet man ju inte men annars räknar ja den som att den varade  iaf i 5  dagar om ej d  bruna   som e efteråt ska räknas med  in i det

CasperCo
0

nu fick ja  lite rött igen o så gick d över till brunt,ska ytillägga att d va hattigt me mellan 5 o 6 de dagen,  fick lite rött aktigt o så  nu kom det   lite  slem aktigt som man har vid mens, så uppenbarligen så vart ej emnsen helt över. min fråga är då kan den efter  2 dagar o bara lite brunt 2  2 dagarna komma en ftersläntare  , blir ca 7 dagar me mens då o 2 dagar brunt iallfall,hur ska man räkna att  mensen börjar gå vöer nu  då vid 9 de dagen?  jobbigt med eftersläntare  ( kan sådant med komma ut efter typ sexuell kontakt ) ..