När slutar/börjar brösten växa?
Jag är snart 20 år och ännu har jag inte fått några som helst bröst!! Har endast bröstvårtor. Det är väldigt underligt. Både min mamma och min mormor är/var storbystade. Jag är normalbygd o kanske t.o.m. lite mer än så… jag vet inte vad jag ska ta mig till, vill ju bara känna mig kvinnlig. Skäms så oerhört mkt när jag ska visa mina bröst för en kille. Nästan så att jag funderar på en bröstförstoring. Snälla ge mig lite respons.. jag är så oerhört frustrerad!

De är väldigt olika.. I mitt fall så började mina växa när jag var 11, hade 75b när jag var 13 och nu har jag 75 dd/e och är 20. Min nuvarande storlek har jag dock haft i nått år nu. Jag är 160 och väger runt 52 kg.Och jag hoppas att de inte blir större för de är bara opraktiskt.
Det finns inget "rätt" eller "fel" när det gäller bröst, vissa har stora och vissa har små. Oftast så börjar brösten växa när man kommer i puberteten och fortsätter tills man är runt 22 år och färdigväxt i kroppen. Men fett kan ju ändra utseendet på kroppen, precis som svält gör.
Och så länge du har utvecklats normalt annars, fått mens o sådär så är de egentligen inte så mycket att bry sig om! Jag tror inte att din kille(eller killar över lag) bryr sig heller, han/de älskar dig för den du är! Annars skulle de inte vara med dig helt enkelt. Din kvinnlighet sitter inte i tuttarna=)
Är du orolig så kan du ju prata med en barnmorska om dina funderingar, men bara för att på mors sida finns storbystade kvinnor så är det inte säkert att det går i arv liksom. Vill du göra en operation,så är det helt upp till dig, försök hitta en läkare som är duktig och skaffa för guds skull bröst som passar din kropp som inte är superstora och ser fejkade ut! Det verkar vara vanligt att tjejer vill ha men har svårt att se det i sina rätta proportioner och gör saker överdrivna. Finns sånna killar oxå naturligtvis=)
Qui dormit, non peccat
Hej det är nog olika. Själv vart jag både smal och småbystad när jag var i din ålder. Funderade precis som du på om man fick operera Nu är är varken smal eller kraftig men har d kupa. Mor är väl bystad , mormor var inte alls. Farmor mittimellan. Nu kan jag komma på tanken att minska dem. TYcker det är jobbigt ibland med skjortor och blusar som skall sitta snyggt.
Du skall göra vad du känner för. Men det skall vara för att du vill för din egen skull. Killar är så olika, deras smak lika så. Och skall vi vara ärliga så är det väl så att vissa av oss faller för mörka män , vissa för ljusa, korta eller långa.Har under åren jobbat ihop med en del och när det sitts och prats om vad man föll för säjer väldigt många av killarna att det är ögonen
Var rädda om varandra
Jag har hört att man ska titta på kvinnorna på fars sidan för att se ifall man får en stor eller liten byst, men vet dock inte om det är sant.
Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela

Jag har två kompisar som inte heller har/hade några bröst. Ingen av dom har haft några problem med att få killar och nu är båda mammor. Efter amning så kan det ju ha hänt lite med brösten, men det är inget jag har tänkt på. Före graviditeterna så var dom platta i alla fall.
Jag tror inte att du behöver bekymra dej så mycket över om killar kommer att tycka om dina bröst. Tänk bara på klädmodelerna, dom skulle ju vara helt utan killar om det var storleken på brösten som var avgörande. Det är utstrålningen som gör det. Och ärligt, inte väljer du väll kille efter storleken på hans utrustning? 
Fast nu när jag tänker på det så var även jag väldigt bekymrad över mina bröst när jag var 20. Hade 75A. Nu 11 år senare och några kilo till så har jag B, snudd på C. Men min förmåga att få killar är oförändrad. Det var inte alls svårare när jag hade 75A i alla fall. Och jag har med åren kommit till insikt att det inte är storleken på brösten som gör om jag får killar.