Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettung-kvinna
Läst 4889 ggr
[LucyInTheSky]
0

Egen "Emma-tid"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har saknat badkar så otroligt mycket.. Varit utan det i 7 månader nu eller nåt. Ringde mest på skoj till hyresvärden här och frågade om man inte kunde få sätta in ett badkar. Hon skulle se vad hon kunde göra sa hon och veckorna gick.. Jag trodde inte jag skulle få ett.. Men i förgår! Ringde vaktmästarna. "Hej är du hemma? Jag har ett badkar till dig"

YEY!

Idag eller precis om man ska vara exakt. Har jag precis invigt mitt nya badkar. Tappade upp varmt vatten med mycket bubblor, smetade in ansiktet med en vackert grön ansikts mask och kröp ner. Aww.. Jag hade saknat badkaret! Så nu har jag riktigt skämt bort mig själv. Ansiktsmask, rakat bort oönskat hår, tänt ljus och bara tänkt igenom hur bra jag hade det just då.. precis nu.. 3 små pojkar (katterna) som jag älskar massor. Min underbara pojkvän som betyder allt.. Egen lägenhet.. Ekonomin som sakta börjar bli bättre.

Att ett badkar kan ge allt det. Jag är just nu riktigt glad och nöjd med det mesta

KRAM på er!

Musiken
0

Oh vad harligt! Jag onskar att vi kunde fa varmvatten till varat badkar.. Som det ar nu sa fylls en tredjedel med varmt vatten, sen blir det iskallt :(

hus-musen
0

Underbart=) vill oxå ha badkar!

Qui dormit, non peccat

MariaG
0

Skulle så gärna vilja ha ett badkar. Hade det i min förra lägenhet, men tyvärr inget här. Trist.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Mammzing
0

VIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLL ha badkar!!

[LucyInTheSky]
0

Jag läääängtade så och nu äntligen.. Jag kommer säkert bada och bada och bada tills det inte är mysig längre..

[Vargnatt-]
0

Åh låter mysigt :) Vi har badkar, men det är i källaren så jag tycker inte om att bada där, läskigt med källare!

Rubiinen
0

Va härligt att du mår så bra! Skulle göra allt för en egen lägenhet.

ChristineL
0

Åh, vad skönt! Sånt där behöver man verkligen ibland! Jag brukar försöka med en gång/vecka, men blir sällan så :P

anaprincess
0

Badkar är bäst :) Jag som har fibromyalgi skulle gå under utan det. Badar varje morgon innan skolan för att mjuka upp leder och muskler, riktigt mysigt med ett varmt bad när man är trött och frusen.

elyse
0

Jag är grymt avundsjuk - vill också ha badkar, men det skulle inte gå i vår lägenhet. :(

Aviendha
0

Vad skönt! ATt sådant kan göra så mycket =) Grattis!

Hade badkar ett tag i vår förra lägenhet, men det var rätt jobbigt då odjuren (läs illrarna) gömde allt de kom över därunder och knep det så fick hörnet tjänstgöra som toalett, så jag var rätt glad när vi flyttade att slippa den biten, även om jag skaknar badandet ;)

Kisemisen
0

Åh vad mysigt!

Själv har man ju dusch med varmvattensberedare (har bott där i 2 år)
Det betyder att vi har 8 minuter på oss att duscha innan varmvattnet tar slut, sen får man vänta mellan 2-3h.
Men nu, i vår nya lägenhet som vi flyttar till om 9 dagar, där har vi badkar o ch det ska bli så skönt :)

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.