Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: off-topic
Läst 2582 ggr
exitingsvillemo
0

Till alla våra medlemmar...

… som bara blir fler och fler. Skrattande

Här får Ni gärna ge lite feedback. Kritik av både det possitiva och negativa slaget.

Vad tycker Du är bra med sajten?

Vad tycker Du är dåligt med sajten?

Aviendha
0

Denna site är ju så ny, men än så länge trivs jag superbra och det tror jag att jag kommer fortsätta med ;) Det är helskönt att kunna läsa om verkliga människors (och inte de få som man ser i ett tidningsreportage) om det ena och det tredje som man oftast inte pratar om, ex menssmärtor och diaré ;)

Dåligt.. Hm. Jag kommer inte på något, skulle jag se något som kan förbättras lovar jag att hojta till!

[Vargnatt-]
0

Jag tycker det är jättebra att den här sajten kom till :) Skönt att veta att man kan prata om allt möjligt som pojkvännen kanske inte förstår ;). Trivs jättebra här i alla fall och kan inte komma på nå dåligt :)

[Tassy]
0

Jag tycker det är en kanonsajt Skrattande Jag kan nog inte komma på något negativt alls, sajten är ju såpass ny att jag tror det inom kort kommer växa till sig rejält på bredden så fler hittar hit och kommer trivas bra!

tezzie
0

Jag är ny medlem och jag tycker att detta verkar vara en kanontrevlig sajt :)

*** Kärleken övervinner allt ***

exitingsvillemo
0

tack alla, för de vänliga orden =)

Vill bara påpeka att ni vågar komma med negativ kritik också, om/när ni kommer på ngt. Vi kan ta det och behöver det för att sajten ska passa oss alla =)

Maja
0

Underbar sajt! =) Känns skönt att kunna prata om allting här! =)

Negativt? Nä, inget! =)

Santhe
0

Verkligen en superbra sajt! Med tanke på den kanonbra starten den fått så verkar det som om den behövs och fyller ett syfte. Inte heller jag har något negativt att säga.

Denna kommentar har tagits bort.
isa
0

Jättetrevlig sajt! Mycket positivt härinne som man har nytta utav. Tack för en kanonide´till en sajt bara för oss kvinnor.

mymlanbus
0

Har bara gott att säga om den här sajten :) himla trevligt här :)

exitingsvillemo
0

Gud vad kul att läsa att alla verkar trivas härinne, blir jätteglad över denna possitiva respons Skrattande

leijasmatte
0

Har precis hittat hit men det verkar trevligt och käckt här inne. Skönt att kunna vända sig till någon ibland.

Tatsja
0

#12 Att kunna prata med andra och se att man inte är ensam om saker och ting, brukar vara skönt. Sen tveka aldrig att fråga. Alltid finns det någon som har eller haft samma problem.

Det är skönt att kvinna.ifokus finns. Vi är många som kanske bara lider i tysthet annars

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Facklan
0

hejsan !

har nyss hittat hit super bra hit tills !

ska försöka hitta en presentera sig tråd så man kan läsa o berätta !!