Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 4111 ggr
Mitralis
0

Är jag Tant nu?

Jag har gått och blivit en kupongtant vid den späda åldern av 31år.

Häromdagen när jag handlade hade jag med mig inte mindre än 7 kuponger, på det sparade jag 70kr. Hade även en kupong på storköpsrabatt 5%, det blev 35,25. handlade på 4 kuponger som var bundna i butiken för 12,94, dom behövde jag inte klippa ut i alla fall.

Den totala summan på rabatten blev 118,19

Jag vet inte om jag kommer att vara lika nitisk med kuponger varje gång, men det blev en slant sparad den gången i alla fall.

hus-musen
0

hih jag är 20 och jag gillar kuponger=) de blir billigare jue=)

Qui dormit, non peccat

Telefonkontakt
0

jag gillar också kuponger, och jag är bara 21. fast jag brukar aldrig hitta några som jag vill utnyttja förutom på barnkläder ill dottern :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

cillisw
0

Jag gillar också kuponger och jag är 22 hihi! :)

isa
0

hi hi hi, jag tycker också det är kul med kuponger.

spiritedaway
0

kuponger är bra ! :P

elyse
0

Jag lyckas aldrig få tag på bra kuponger som i enskilda erbjudanden. Men både jag och sambon har både ICA- och Medmera-kort. Då får man rabattkuponger ibland.

Link-
0

Kuponger är ju kul. Tycker det är lite tufft att vara tant.

mongu
0

Jag föredrar att inte få en massa kuponger, Bättre att varorna sänks för alla än att det ska skickas ut en massa reklam som sen gör att priserna höjs.

Däremot de där man har fått bonus för att man handlat i en viss affär. Det är bra.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

ChristineL
0

Jag gillar kuponger skarpt! det är ju jättebra! Och så kan man passa på att iobland köpa sånt man inte skulle ha köpt annars, kanon ju!

ariaam
0

Kuponger är bra, med åldern tillkommer vishetFlört

MIRJAMI
0

Kuponger, reklam ja de läser jag igenom flera gånger. Man ska ju spara en slant med. Åker dit där det finns billigt. Åker till flera olika ställen när det behövs.

fotokrafs
0

Nja, gillar inte kuponger så värst mycket, men får man en bonuscheck av ICA så är det ju klart att man använder den. Och ibland får vi erbjudanden (på kortet) på grejer som vi faktiskt köper.

studs
0

#12 Lika som dig =)

Ayena
0

Jag är inne på mitt 62:a år och har aldrig gillat det där med kuponger.

När man börjar uppleva sig själv som tant vet jag inte eftersom jag inte än haft några sådana funderingar Flört

mongu
0

Nej jag är inte så glad i kuponger. Tycker det är mycket bättre om dom sänker priserna överlag istället för att skicka ut en massa reklam.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Mitralis
0

#15 Jag håller med dej om att det vore bättre att dom sänker priserna överlag. Men när slantarna tryter så måste jag tyvärr ta till lite kuponger för att spara en slant.

Ayena
0

# 15 - Precis! Och dessutom kostar denna reklam en massa energi och träd. Vi måste vara rädda om våra skogar.

Akerberg
0

Kuponger är bra! Inte är man tant för att man vill komma billigare undan =)

Jennifersthlm
0

bra med kuponger om det är vad man behöver, men oftast är det lockvaror och de andra bas kanske dyrare och bensinpengarna dit, mm allt måste in i beräkningarna för att man ska tjäna, kanske billigare att handla på den som är nära och lite dyrare än att åka bilen längre för att vissa saker är billigare..

Men gillar medmeras kuponger, och att så många ställen är knytna till kortet =)