Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 13926 ggr
Rubiinen
0

Bästa rakhyveln?

Ge mej tips på vad den bästa rakhyveln du haft heter, vart de kan köpas och ett ca pris ¨på vad den kostar Glad

Den bästa jag använt hittils heter Venus Breeze, kanon att man inte behöver använda rakgel eller lödder då det är som en tvål eller något inbyggt i hyveln :)

[Vargnatt-]
0

Den du har funderar jag på att skaffa, verkar så praktiskt :)

Rubiinen
0

Den är verkligen bra, men jag gillar att testa nya saker så jag vill ha en annan :)

hus-musen
0

gilette for men är superbra faktiskt, bladen håller sig skarpa mycket längre än vad blad för tjejhyvlar gör!

Qui dormit, non peccat

ChristineL
0

Den jag har nu heter Venus nånting… Den är rosa och tjejig iaf :P

Aviendha
0

Jag har en venus något.. Tre blad iaf ;) Har testat gilette for mens med, både de med 3 och 5 blad men ingen har funkat lika bra för mig. Enda hyveln av alla jag testat som gett så bra resultat faktiskt. Tom killen har skaffat en sådan, han har jätteproblem med utslag när han rakar sig men med venus så får han inga alls =) Självklart har han en blå ;)

Sweelin
0

Jag ska testa venus! Jag har bara engångs rakhyvlar

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Link-
0

Har också bara engångs. De är kassa.

elyse
0

Engånghyvlar med ett blad. Min hud blir irriterad när det är fler än ett blad.

Rubiinen
1

Jag tycker att engångshyvlarna är riktigt dåliga. Dom tar inte bort allt och man kan inte ha dom i duschen ett tag för då rostar dom..
Nej, GO VENUS! Skrattande

Hoppfull
0

Jag köper rakhyvlar på apoteket, tror att de är för män men det verkar ju rätt oväsentligt. De har dessutom nya blad i flerpack mycket billigare än på andra ställen.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Sweelin
0

Jag får massa sår av engångsrakyvlarna! Om jag sa bada så måste jag raka mej minst tre dagar före så att såren ska hinna läkaFlört

dominic
0

Jag anväder venus nånting. Är lila till färgen, kan det vara divine? Tror det i alla fall. Den är kanon. Engångshyvlarna blir jag både sårig och prickig av, inte vidare tjusigt alls!

Emelie-E
0

Den bästa jag har testat är venus vibrance eller hur den nu stavas:P Alltså den som "vibrerar".
Skulle även kunna tänka mig att testa den nya venus som har kommit ut nu, den med 5 blad=)

Aviendha
0

#13 Jag har en vibrance =) Men jag märker ingen skillnad när den är på eller av Cool

Emelie-E
0

#14 Haha okej:P Jag själv har nog aldrig testat att ha den avstängd:P

Sweelin
0

Jag skulle nog inte kunna ha en rakhyvel som är smal mellan bladen eftersom mitt hår fastnar emellan så att det inte går att raka merSkäms

studs
0

jag använder gilette for men 3 blads, tycker den e kanon,tar allt,lämnar silkeslen hud, har aldrig fått sår,prickar eller rakfinnar, så jag är nöjd =)