Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 3033 ggr
SaraC
0

OT. Födelsedagsfirande

Sambon fyller år på lördag. Ska inte köpa något dyrt eller göra något överdrivet stort, men det vore kul att göra något för honom eller köpa något. Jag vet bara inte vad…

Har noll fantasi just nu känner jag. Fullt upp med så mycket annat.

Jag ska baka bullar och göra smörgåstårta åt honom, men det vet han ju redan. Vore kul med någon liten överraskning.

Hjälp?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Aviendha
0

Denna är inte dyr, men den klassar min karl som en av hans dyraste ägodelar. Det är en liten bok som man fyller i, ex hur man träffades, vad man tänkte, hur man känner, vad man uppskattar, framtidsförhoppningar, man kan sätta in kort mm.

SaraC
0

#1 Gullig! Det kanske kan vara något.

Linn
0

#1 Tyckte jag var en riktigt rolig sak!

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

FrokenLindgren
0

#1 Vilken urgullig bok. Min sambo fyller år i slutet av mars så den där kommer jag absolut beställa. :) Sen får vi se vad mer det blir, kanske lite god mat eller så. :)

Aviendha
0

Ja, den är verkligen jättegulig, och i "bra" kvalité dessutom. Snabba och bra leveranser har de också. Problemet är bara det att min karl fyller om 1,5 månad och jag har inte en susning alls vad JAG ska ge, så jag hoppas att det dundrar in en massa tips till Eros som jag kan inspireras av Oskyldig

hus-musen
0

om det inte ska vara något alldeles särskilt så finns de ju roliga fotosaker man kan göra som nyckelringar, kläder osv=)

Qui dormit, non peccat

SaraC
0

Jag har beställt en sån bok! Hoppas den hinner komma innan lördag, men det tror jag då. Bra tips, tack Glad

Aviendha
0

Varsågod =) Den borde komma innan dess, iaf allt jag beställt därifrån har vart riktigt snabbt =)

fotokrafs
0

#1 Verkar vara en finfin present.. även om jag själv tyckte att 150 kronor är rätt mycket. Många sidor? Vilket är bäst, fylla i den själv eller ge den tom? Kan man fylla i den tillsammans.. nej man måste skaffa varsin och sen byta ;)

Många frågor, nog bäst att gå till bokhandel och kolla upp.

MariaG
0

#1 Hade man själv velat få Glad Men vet att sambon inte hade uppskattat det om jag hade köpt sån till han.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Aviendha
0

#9 Nu minns jag inte exakt, men det var rätt många sidor iaf. Kanske 20? Det går ju att göra en egen såklart =) Den hade sin charm i att det fanns rader att fylla i "När vi möttes" "vart vi möttes" osv. Sen kryssrutor för "då kände jag mig" osv. Fyler man inte i den blir det ju lite trist ;)

Just denna är ju riktad till en person mest, men killen ville gärna köpa en och göra åt mig, så det är ju en idé med =)

Liss
0

#1 Gud så sött! .. en underbar present jue. Med alla ens minnen:)

Annars har jag ingen anning.. Fyller år alldeles snart med och har mest vad JAG behöver i huvudet just nu. De enda jag kan komma på är en plattång eftersom den gick sönder… och de är ju himla kul:P

Men ta en bild på er två, om du har? Gör den svart/vit och rama in i en snygg svart ram med vit bakgrund? .. super fint!:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
0

Åh, det blir jättesött ju! Vill också ha! Både att ge bort och att få själv vore kul ;)

SaraC
0

Det var en perfekt present, han blev jätteglad och började nästan gråta Flört

Aviendha
0

Vad roligt att den uppskattades =)

ChristineL
0

Naaw! Vad gulligt! :)

Liss
0