internationella kvinnodagen
Hej. Här kommer en ros till alla kvinnor idag. Gör ni något speciellt på denna kvinnodag? mvh isa

Fyller år! :)
Grattis Link
. Och tack isa
Grattis Link
.
Tack för rosen isa. Jag njuter av lugnet i huset och tittar på snöflingorna som faller. Senare ska jag meditera och ge mig själv healing.
Grattis alla kvinnor på internationella kvinnodagen.
Fia

Tack söta som grattade.
Grattis -Link-
Och till alla kvinnor: Ha en riktigt bra dag idag
Jag tapetserar åt sonen och hans familj idag på kvinnodagen! Det var väl passande!
Grattis Link =)
Visste inte ens att det var idag, men jag ägnar mest tid åt att inte göra något alls idag ;)
Paulina
Grattis Link
Och tack för en ros isa
Jag gör så lite som möjligt. Och visste inte heller att de var idag.. De är väl inte speciellt mycket reklam om de i alla fall?:)
Men idag är det slapp .. och så sitter jag och har ångest för imorrn, men de får gå.
Ha en fortsatt bra dag allesammans.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Grattis i efterskott till Link :)
Jag och min pojkvän var i oskarshamn och hälsade på hans bror så vi gjorde väl inte direkt nåt speciellt. Åkte dit i fredags och hem igår kväll, yay, 4,5 timme i bil :P
/Christine
Firade min yngste sons 12-årsdag som fyller just den dagen. En kul grej i det hela är att barnmorskan som förlöste mig heter Siv och har namnsdag den dagen!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Medarbetare på kvinna.ifokus.se
"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"
#1 - Grattis!
Nej, jag visste inte ens om att det var en sådan dag förrän jag fick höra det från en kompis. :P Men nej, jag gjorde ingenting speciellt.

Jag demonstrerade i Lund. En mycket trevlig demonstration. Vi var 170 pers till och med. :D
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Det jag gjorde var att firade min och min mans första bröllopsdag. Vi hade dock inte planerat att vi skulle gifta oss på kvinnodagen, det bara råkade vara den lördagen som passade bäst :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se