Det var som väntat...
För er som läste min andra tråd "vad är det som är fel?" så var jag och tog gravtest på undomsmottagningen idag. Jag är gravid och ska boka abort så fort som möjligt.
Det här blir min första abort. Jag har nog inte riktigt insett det än då jag har tagit det väldig lätt.

Oj då! Hoppas allt går bra för dej *kram*
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......

Usch då… Hoppas allt går bra! *kramar om*
Jag hoppas att du har någon att tala med, både före och efter din abort. Det kan man behöva.
Kram 
Skönt att veta i alla fall. Lycka till. Kram
Aj då.
Önskar dej lycka till och hoppas att allt går bra.
Kramar om dej.
Oj, vad jobbigt :/ Men måste kännas skönt att du redan visste hur du skulle göra. Det är starkt av dig! Hoppas allt går väl!
/Christine

Vad jobbigt… men det låter som du är okej med beslutet du tagit…. önskar dej all lycka
Kram Linda

Vad jobbigt för dig säger jag med! Klokt att göra det snabbt om du är säker på vad du vill. Och som någon skrev se till att ha någon att prata med! Ibland kommer det upp känslor man inte är förberedd på.
Sköt om dig!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
aj då. Ingen kul situation. Säger som övriga, se till så du har stöd från någon och det är alltid skönt att ha ngn med.
Sen har du ju alltid oss här inne 
Kram
Usch då, styrkekramar till dig, gumman. Som de andra redan sagt, se till att du har nån att prata med, så kommer det nog gå bra.
*Kram*
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jag hoppas för din skull att du efteråt kommer inse att det var ett bra och rättvist beslut mot dig och fostret! det kommer gå bra =) *lyckospark*
Lycka till!
Det går nog bra ska du se!
*Kramar*
Mvh Elin
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Trist. men hoppas och tror att det skall gå bra! 
Inte kul, men skönt att du vet nu. Hoppas allt går bra och att du har stöd från någon i din närhet! Kram på dig!
_No way! Yes way!
Var rädd om dig…och hoppas att allt går bra!

Hoppas att allt går bra för dig! O precis som andra har sagt i tråden så kan det vara bra att ha någon att prata med och känna att du har stöd från någon annan.
Va rädd om dig.. Kram!
Hoppas allt går bra med dig. Som sagt, se till att du får någon att prata med om det här. De har kurator på sjukhuset.
kram isa
Aw, hoppas det går bra. Du vet iallafall vad du vill göra. Har en kompis som är emot abort, hon är 14 och så trodde hon hon var gravid. Hon mådde inte särskilt bra, eftersom hon inte var redo för ett barn och inte skulle kunna leva med en abort bakm sig.
Somtur var visade testen negativt.
Som alla säger: Hitta någon att prata med.
Kram!
Värd på Choklad iFokus

Bra beslut. Din tid kommer, du kännner när du är redo att bli mamma.
Jag ska bli smal, rik och vacker!

Hoppas allt går bra för dig, det gör det alla gånger. Du verkar ju på det klara vad du vill och det är ju bra. Håller med #20 att tiden kommer när du är redo. Kram!!
Ta hand om dig, och hoppas allt går bra.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ta hand om dig!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!