Vad gör du när du vill vara lite extra kvinnlig?
Hur gör du då du har en alldeles egen dag, då du kan gotta dig hejvilt och mysa i sängen hela dagen? Är du en sån som…
*Glatt tjingar soffan med ett hav av kuddar och filtar, ett berg med choklad att moffa i dig och ett ton filmer att kika på?
*parkerar du i badrummet, framför spegeln etc hela dagen med inpackningar, testar smink, peelar och filar och relaxar i ett bubbelbad?
*Skutter iväg på frisktis och svettis, drar ut på löprunda och äter sunt och gott, kanske slukar en bok eller tre på kvällskvisten?
*tar en fika på stan med bästa väninnan, följt av en shoppingrunda?
Berätta hur just du gör! 
Om jag vill vara lite extra kvinna så går jag på gymmet, köper lite vin och har en myskväll. Klär mej extra fint för pojkvännen tex.
Om jag har en aldeles egen dag, så struntar jag fullkomligt i hur kvinnlig jag är
Då blir det gärna soffan och kuddarna och filmerna.
Vill jag vara extra kvinnlig, som t ex när jag ska på krogen eller dyligt. Så tar jag gärna ett skönt bad, vaxar benen och annat överflödigt hår
sätter gärna på mig snygga underkläder trots att ingen annan än jag kommer få se dom på hela kvällen (förutom sambon när jag kommer hem då) sminkar, fixar hår, snygga kläder, ja allt!

Har jag en dag helt för mig själv så brukar jag mest sitta vid datorn, se film och promenera med hunden. Och givetvis blir det att beställa mat med utkörning =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Då vare sig jag eller min sambo har noll egen tid just nu då vi är mitt uppe i ett "stimm" så skulle jag säga att ALLA punkter passar in på mig!
Men då vi bor mitt ute på alndet och har lååååångt till närmsta vettiga fik etc.. vi snackar 7 mil enkel resa..
Så blir det att vi faktiskt unnar oss att ta en spel kväll på varsin mondul/dator… inte romantiskt men så skönt att bara få tömma knoppen ibland
Annars är det ett glas rött och mysa i soffan med en riktigt skön film etc…
Men en dag på stan med tjejerna med shopping och middag hade varit guld!! Krogen har jag varit stammis på som yngre så den skiter jag i men bara få äta en bit mat och sitta o kärringskvallra..så härligt!!!
Jag rakar mig, tränar, och klär mig snyggt.
personligen gottar jag mig med bad och sedan massor av choklad och mys för det mesta. 

Sitter vid datorn hela dagen. Ska jag däremot klä upp mig så blir det något riktigt snyggt med smink för en gångs skull, jag sminkar mig bara om jag ska på fest. Inte säkert att jag sminkar mig för det heller men.
Jag ockuperar badrummet i x-antal timmar, sminkar mig och fixar håret efter ett låångt bad. Sen blir det tvn som gäller, helst med lite choklad :D
Med vänliga hälsningar
Chess
Om jag vill känna mig kvinnlig (i mitt fall snygg) så rakar jag mig, tar en lång dusch med inpackningar. Härlig parfym och bodylotion. Tänder ljus och har extra snygga underkläder.
Oavsett om jag bara ska släntra hemma, på skolan/jobb eller vara med killen så känner jag mig mycket kvinnligare då =)
Paulina
Kvinnlig: Ja då är det bad och rakat och fixat som gäller. Ansiktsmasker och hela baletten. Klä mig finare och fixa till hår och smink. Gå ut med vänner och dansa eller äta middag.
En dag för enbart mig, som kvinna: Ja då blir de nermyst i soffan med filtar, kuddar och en underbar Ecko! Och glass! Och varm choklad med grädde! Och filmer…
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Om jag vill kanna mig extra kvinnlig sa brukar jag fixa mig (haret, naglara, sminka mig, raka benen…) och satta pa mig lite extra fina klader, garna hogklackat ocksa.
Min egentid… da koper jag en Ben&Jerry och satter pa nagon riktigt tjejig film, t.ex. The Notebook eller nagon Jane Austen-film.
Extra kvinnlig? Jo, jag "förför" maken och sen kanske en sväng i sängen.