Man blir inte yngre
Då rynkor är uppe i en annan tråd och jag inte vill kapa den så gör jag en ny.
Konstaterade för någon vecka sedan att de första antydningarna till rynkor faktiskt har kommit.
Märkte det av en slump när jag skulle lägga på ögonskugga, att ögonlocket liksom är tunnare och "sladdrigare" än vad det har varit förr.
Snacka om chock, jag är inte ens 30 bast
Kan ju även erkänna att jag fortfarande ser mig som tonåring. När man tex hamnar framför ett gammalt avsnitt av Beverly Hills, så ser jag dom som i samma ålder som mig själv, alltså High School-ålder.
*suck* det är väl kanske dags att acceptera verkligheten. Jag är inte tonåring längre.
Konstigt egentligen, när jag var 16-17 år så kände man sig verkligen vuxen och mogen, medans jag nu, som 26, inte alls känner mig lika vuxen
Mognar man neråt?
Ja ja… Man ska ju ha barnasinnet i behåll sägs det
jag läste rubriken och tänkte "Och HURRA FÖR DET!" omedelbart!
Finnar, hormoner, humör som går ur spel, mobbning, förtvivlan framföre spegeln, modepräss, "du måste ju", nej aldrig om jag vill ha tonåren tilbaks jag iaf ;)
Men jo man har väl kanske sett nån enstaka antydning, jag är ju 33 typ, så det borde ju smyga på nånting eller hur?
men jag bryr mig inte så mycket. Jag vet jag ser mycket yngre ut enn 33 då, folk tror sällant jag är mer enn 24 typ, jag frågas fortfarande om leg på systemet när jag köper sprit… :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jag är bara 24 och har redan små rynkor under ögonen. Tror det beror på att jag får veck där då jag ler.
Jag är 54 och har lite rynkor. Men inombords är jag inte äldre än 25. Fast med stor erfarenhet istället. Tror att man inte är äldre än man känner sig.
Vissa dagar 85
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Jag har fått jätte mkt kråksparkar och en rynka mellan brynen..
Vet inte vad jag ska tycka egentligen då jag ngnstans är rätt fåfäng..
Huden börjar åldras när man är 17 år.. ;)
har inga rynkor som syns så mycket, utan det jag märkt av är just att ögonlockan blivit tunnare och sladdrigare när jag sminkar mig.
Jag får skrattrynkor runt ögonen. Men annars ser man väl ganska bevarad ut trots sina 40 bast. Hahahah
Sen har vi detta veck mellan ögonen. Pannan är också full med rynkor
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?