Kvinna iFokus

Kvinna

Läst 164 ggr
Anonym
1

Hjälp inga mensskydd

Fick mens nu har inga mensskydd
Vad ska jag göra???

Funkar toa-papper
Blöder ganska mycke

Hjälp snabbt tack

Anonym
0

Det funkar som nödlösning tills du införskaffat nya men tänk på att det inte ”sitter fast” så du måste hålla koll.

[Undertaker]
2

Så länge du inte blöder för mycket bör det räcka men då du säger att du bölder ganska mycket får du tänka på att det kan blöda igenom. Pappret drar inte åt sig vätska lika starkt. Har du möjlighet att köpa skydd ikväll gör det nog din natt och morgon behagligare. Om inte råder jag dig att sova i bikinitrosor då dessa är lättare att tvätta om det blöder igenom pappret och dessutom kanske en handduk under inte vore helt fel. Bara för säkerhetsskull.

Anonym
0

Inte möjlighet nu

Får väl funka nu

Måste klara mig i 13 timmar bars

Maleficum
0

Har du någon gamla (rena) handdukar eller lakan eller liknande tyg kan du klippa till remsor av det och använda tillfälligt (men även, som sagts innan, ha en handduk under när du sover då det kan glida runt om du inte kan få fast de på något sätt). Blöder det mycket kan du ha de dubbelvikta eller lägga de dubbelt eller fler lager om det verkar som det vill läcka igenom.
Det suger upp lite bättre än papper.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

• Redigerat 2022-10-08 22:39 av Maleficum
Maria
0

Kanske kan du lägga lite plast närmast trosan och sedan handduk närmast kroppen?

/Maria