Blev jag våldtagen?
Igår var jag ute och drack. Det blev väldigt mycket alkohol men jag lyckades ta mig hem och somnade direkt. Då när jag somnat ringer mitt ex (som vill ha mig tillbaka) och frågade om han kunde komma. Innan har jag varit klar och tydlig med till att jag inte vill göra något med han igen, men att vi kan vara vänner. Mest för att han inte skulle känna att jag övergav han. Full och nyvaken som jag var mitt i natten vinglade jag ner och släppte in han. När han lagt sig i sängen bredvid mig märker jag hur han börjar ta på mig. Jag var så trött att jag inte sa ifrån utan bara försökte sova.
Sen vaknar jag till av att han trycker in fingrar i mig. Jag säger inte ifrån då heller utan mumlar bara, inser nu efteråt att jag var för full och trött för att kunna utrycka mig och få fram ord.
Han frågar om jag vill sova istället och jag nickar och frågar om han också vill sova. Då säger han ”nej, jag vill kn***a dig” och trycker in den i mig. Jag bara ligger där helt utslagen och skulle omöjligt kunna ta mig därifrån. Efteråt säger han förlåt och båda somnar.
När jag vaknade kände jag direkt att det var jag som gjort fel som släppte in han eftersom han måste trott att jag ville då. Och jag sa ju aldrig ”nej” eller ”sluta” rakt ut eller gjorde motstånd då jag inte var medvetande nog för det.
Nu har jag världens ångest och känner äcklig.
Våldtog han mig?
Ja det är våldtäckt!
Anmäl - superviktigt!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja, han våldtog dig. Eftersom du egentligen inte kunde säga varken ja eller nej borde han inte rört dig överhuvudtaget, men det gjorde han och det är hans ansvar, du har Inte gjort något fel. Han sa ju till och med förlåt så nog fattar han att han inte borde gjort det han gjorde.
Hoppas du orkar anmäla.
"I'm too old for this shit."
Anmäl. Du har inte gjort något fel.
Ja det är våldtäkt och du har inte gjort något fel! Du var knappt medveten och kunde inte säga ja eller nej som #2 säger.
Anmälning.
Jepp, det där är våldtäkt. Anmäl säger även jag och bryt all kontakt med honom. Det han gjorde är oförlåtligt.
Anmäl!
Usch! Vidrig människa han är!!
#5: Som #4 också säger, bryt ALL kontakt med honom för att vad han har gjort är absolut oförlåtligt och inget man ska eller bör komma undan med som brutit helt mot en annan persons personliga utrymme samt moralen.
TS, hur går det med dig? Hur mår du?
"I'm too old for this shit."
Hur är det?