skriva av mig om män
JAG VET ATT ALLA INTE ÄR SÅHÄR
men jag är så innerligt trött och ledsen och arg och rädd pga män
vet inte ens vad det är jag vill skriva för det är ALLT, det är bara ALL dominans och det är alltid dem som ska få vila och dem dem dem.
och allt skit när det kommer till sex. tjatet, strypsex, när de inte stannar upp när man säger till att det gör ont, att de tänder på att man FUCKING klöks när de tvingar ner hela sin jävla grej i munnen på en!
det är så mycket mer men jag pallar inte
undrar bara
vad är det för fucking fel??? vem skadade er? skärp er för i helvete! vi är inte era små accessoarer eller föremål att tillfredsställa er!
Det du beskriver är ju rena övergrepp och jag hoppas att du tar tag i det och anmäler.
Det är inget som är en gemensam nämnare när det gäller män tack och lov .
/Maria
Om du blivit tvingad till saker måste du anmäla det. Det du skriver om är inte det normala. Sex ska vara ömsesidigt och på lika villkor.
Jag vill absolut inte lägga någon skuld på dig för att du blivit illa behandlad, men kan det vara så att du av någon anledning dras till en viss sorts män som har detta beteende? Jag har aldrig råkat ut för något av det du beskriver.
Om du träffar dessa män som inte kan se om du kanske är den typen av kvinna som gillar de du beskriver. Jag har lärt mig vara tydlig med va man är för typ .tex. Många Killar som är kåta de har svårt att läsa av andra kvinnor. Vet att de är vanligt att tjejer ger ett visst intryck, vissa kvinnor är osäkra o vill bli omtyckta. Man blir aldrig omtyckt om man inte kan vara sig själv. Alla kvinnor är bra och starka individer. Ingen kvinna behöver en man för att må bra. Vi ska välja mannen inte behöva mannen . Säg ifrån på skarpen om de försöker dominera dig så du inte blir bekväm. Kan han inte ta de så hans förlust. Och är ingen man utan en pojke. Ingen ska få bli obekväm i sex. Vi kvinnor ska kunna vara sig själva, aldrig ska du behöva be om ursäkt för vem du är.
Men ett tips för att slippa huvudvärken av dessa idioter är att dessa som Kalle ”fuckboy ” ska man passa sig för . De vill erövra kvinnor och deras avsikt är enbart egoistiska. Hela deras image är att få tjejen att tro hon är utvald , speciell och vissa fall att de skulle vara genuint intresserade . Rovdjur som bara manipulerar för att erövra. Alla är vi olika och gillar olika saker. Man måste bara stå upp för sig och visa de. Även om de kan vara svårt för säkerligen många tjejer . De tycker inte om dig mindre eller mer för hur kinky du är. För du blir mest bara ett objekt om du är kinky. Livet är för kort för att inte få njuta och älska sex. Bra sex är bekväm sex.
Dianabuala
Så tråkigt att du utstått sånt här mot dina känslor!
Som du själv skriver, alla män är inte sånna <3
Jag vill uppmuntra dig att se över vilken typ av män som du dras till eller lätt hamnar med, du kanske behöver se dig om efter partner på nya platser eller ge männen mer tid att visa vilka de är innan det blir sexuellt. Läs av vibbar och hintar, våga prata om vad ni har för förväntningar och önskemål i sängen. Våga säga ifrån, kanske än mer tydligt än tidigare, när de vill göra saker mot din vilja. Älskar de dig så kommer de att respektera din önskan