Annons:
Etikettfysisk-hälsa
Läst 999 ggr
[hejsan1994]
2020-03-18 12:10

Någon som är sjuk nu under coronatider? Ot

Någon annan som också är sjuk ? Vad gör symptom?jag skrev ett annat inlägg men lurar mer mot att jag är lite sjuk :s man blir ju mer orolig pga Corona tider men men inget å göra åt..

Annons:
[hejsan1994]
2020-03-18 12:11
#1

För inte gör

VampireGirlElvira
2020-03-18 13:54
#2

Jag har varit sjuk i influensa i nästan två veckor, men det börjar att gå över nu, har fortfarande lite hosta kvar, ingen feber som jag hade nästan 40˚C när jag var sjuk.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

[Devya]
2020-03-19 06:43
#3

Jag har haft en förkylning efter en annan sedan november. I fredags fick jag bihåleinflammation efter en förkylning och svår hosta. Har varit otroligt sjuk. Svår huvudvärk och hela ansiktet som värker. Deprimerande då man tappade både lukt och smaksinnet i fyra dagar. Jag har även haft feber och fått ta paracetamol 3ggr om dagen. Får inte ta annat då jag är gravid. Måste säga att jag mår fortfarande väldigt dåligt med huvudvärk och värkande ögonhålor samt täppt näsa och en massvis med tjockt grönt slem som bara kommer ut med hjälp av en specialnässpray för bihåleinflammation. Ska på jobb på måndag så jag hoppas verkligen att jag är i skick då eftersom jag är inte är på jobb hela den här veckan.

[EM_L]
2020-03-19 12:22
#4

Har varit sjuk sedan två veckor. Först huvudvärk, svår hosta, täppt i näsa och helt orkeslös. I typ fem dagar. Sedan fram och tillbaka. Nu förkyld och hostig. Får inte gå tillbaka till skolan. Blir skola nästa vecka om grundskolan inte har stängt.

Hoseok
2020-03-20 11:23
#5

Fick halsont i Fredags. Feber på söndagen och huvudvärk och muskelvärk. Är symtomfri sen en dag tillbaka nu. Kan ju inte bekräfta om det var Corona jag hade eller inte men jag har inte lämnat min lägenhet sen dess i alla fall.

Bjallstal
2020-03-24 12:32
#6

Har sedan årsskiftet haft kräksjukan, influensa och förkylning. Lagom kul men träffar ingen utom min familj

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Annons:
Upp till toppen
Annons: