strumpbyxor vs leggings klänning
Använder ni leggings eller strumpbyxor till klänning, när ni inte går barbenta?
jag tycker leggings ofta är tjockare o sen måste man ofta sätta dit en strumpa som kanske inte matchar i färgen, är inte strumpbyxor kanske lite tunnare snyggare till en klänning?
Ingen festklänning utan mer avslappnat för vardag
vet de är en smaksak vill ha tips
Avskyr strumpbyxor. Så jag har halvlånga leggings i klänning.
Hatar strumpbyxor och leggings så jag använder främst överknä strumpor (har aldrig klänningar som slutar ovan knäna så det funkar utan problem).
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Och jag använder aldrig leggings, alltid strumpbyxor.
Man kan köpa leggings som är ungefär som strumpbyxor i hyllan där man hittar vanliga strumpbyxor. Jag måste ha strumpbyxor på jobbet men jag fuskar och har svarta strumpor och svarta tunna leggings som är i samma material som strumpbyxor
Strumpbyxor! Hade leggings förr men insåg sen hur mycket snyggare det ser ut med strumpbyxor i stället🙂
/Christina
Det beror helt och hållet på klänningen och vädret. Tycker dock att det ser oftast snyggast med strumpbyxor om man ska ha på sig klänning.
Strumpbyxor mest.
Har svårt för leggings till klänning och kjol, till mig själv
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag kör olika beroende på klänningen o vart man ska/göra. Skor väljs även det dr martins leggins o stickad klänning funkar vardags samna klänning med strumpbyxor skärp med stövlar med lite klack till festligare/finare tillfälle.