Anger Issues? Okej Reaktion? Överdriven Reaktion?
Blev så grymt arg idag… Var på affären och köpte bindor samt choklad (choklad är fan livet den här tiden på månaden xDD) Var ingen i kassan så jag lastade på mina grejjer, sen kom det en man bakom mig som lastade på sitt på kassan, Medan jag lastade på mitt i kassan så sa kassörskan "Ska bara lämna ut ett paket eftersom hon var före dig" Javisst sa jag, för det är inte mer än rätt att dom som är före ska gå före liksom, ingen ilska eller aggression, vara ett simpelt och till och med TREVLIGT "Javisst" med ett leende på läpparna…
Snubben som var bakom mig packade på sina saker i godan ro på bandet, sen när han var klar och tittade på vad jag hade packat på, så tittade han på mig med rädsla i ögonen packade ned sina saker i korgen igen och gick snabbt som satan bort till tidningssektionen istället…..
Blev så otroligt arg för att folk verkar tro att vi är tickande bomber som kan explodera när som helst en gång i månaden, och jag AVSKYR DET första gången reaktionen för någon blev såhär extrem när man har köpt bindor eller andra måntaliga hygienartiklar, men långt ifrån första gången nån reagerar negativt på det…
Är jag är dålig person med anger issues eller var som helst för att jag blir så otroligt arg när sånt här händer? Jag menar, vi kan inte direkt Styra över det som vi vill..
Blev dubbelt, admin/medis fpr gärna ta bort en av dom
Ja enligt mig överreagerar du. Du har ingen aning om varför han gick till en annan kassa.
Var ingen annan kassa öppen, utan han lastade på sina grejjer på kassan vi var på kollade på mina saker, lastade ned snabbt som attack och gick och kollade på serie tidningarna istället, så fort jag hade betalat och avlägsnat mig såg jag att han gick tillbaka utan att ha hämtat nått nytt, hade han bara bytt kassa hade jag inte blivit lika arg såklart.
Även om han gick och bara tittade är det inget att bli arg över.
Han kanske hade någon slags fobi för kvinnliga hygien artiklar? Låter lite otroligt men man kan ha fobi för precis allt som finns. 😛 Eller någon slags tvångstanke, exempelvis, kan inte stå bakom brunhåriga eller nåt. Hade han rädsla i ögonen och behövde avlägsna sig från situationen så tänker jag att de kan vara något liknande bakom.
Det är inte ovanligt att man är extra känslig när man har mens, och jag hoppas reagerade mycket starkare än du hade gjort annars. För din reaktion var verkligen överdriven.
Vad spelar det för roll om han gjorde så? Vad är det att bli arg över? Han kanske hade en anledning som du inte vet om? Du fick ju handlat det du skulle och det spelar väl inte nån roll vad personerna bakom dig i kön gör.
Oj jag gör ofta så för att jag glömt något eller kommer på att jag kanske vill ha en tidning ! Du överreagerar tycker jag .
Oj jag gör ofta så för att jag glömt något eller kommer på att jag kanske vill ha en tidning ! Du överreagerar tycker jag .
Om han nu var rädd för att du var en tickande bomb så hade han uppenbarligen rätt.
Självklart så uppvisade jag inte om att jag blev sjukt jäkla irriterad, skrek inte på snubben eller så, men Blev inte direkt lycklig heller, jag menar jag hade inte gjort nåt emot han.

Fast det finns ju inget mer än dina antaganden som pekar på att han lämnade kön på grund av vad du la på bandet. Sannolikheten att det berodde på det är nog ganska liten. Innan man kan bli irriterad på sådant får man nog veta, och för att veta måste man konfrontera annars är det bara antagande. Och även om det skulle vara så att han varit fobiskt rädd för menstruerande kvinnor så är det väl snarare hans bekymmer? Jag hade snarare blivit beklämd än arg.
#10 Känns väldigt onödigt att bli irriterad över något du tror och inte vet.
Varför skulle han bry sig om vad du hade på bandet? Svårt att tro det faktiskt.