Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 447 ggr
Granja Del Toro
4

En trött ängel

Idag behöver jag få skriva av mig lite…

En trött ängel

Jorden lider och gråter, ingen bryr sig eller ser. jag lider med moder jord, jag känner hennes lidelse och hur hon gråter. Jorden mår dåligt, har ont av alla toxiner och nersmutsning. Jag känner hur jorden gråter och lider, det gör mig så lädsen, för jag är inte som andra, jag är en ängel, inne i mitt jordiska skal. 

Barn och ungdomar, samt vuxna, som misshandlar andra med våld, både mental och fysik våld, även till döds, barn och ungdomar,samt vuxna som varken visar respekt till jorden eller till andra människor, ung som gammal. Mitt hjärta blöder, jag blir lädsen, jag är inte som andra, jag är en ängel.

Barn som är bortkämda med att få precis vad de pekar på och på så sätt skapar girighet, som i sin tur skapar onska, det gör mig lädsen, jag är ju inte som andra, jag är en ängel. 

Människor som inte har tak över huvudet och som måste ligga ute på gatan, men ingen bryr sig, mitt hjärta blöder för dem, jag är inte som andra, jag är en ängel.

Politiker som bara bryr sig om makt och pengar, och som inte bryr sig ett skit om att bevara jorden och  hjälpa henne att må bra. Det gör mig lädsen, jag är ju inte som andra, jag är en ängel.

Politiker som är för stjärnkraftverk på grund av girighet av pengar, och vars tankesätt är, vem fan bryr sig omvärlden och slavarna går under så läng jag kan bada i pengar. Mitt hjärta gråter, jag är inte som andra, jag är en ängel.

Världen är i kaos med kirg, lidelse och älende, Styrd av fallna änglar, demoner och reptiler. Men ingen bryr sig, ingen ser vad jag ser, för jag är inte som andra, jag är en ängel.

Hjärntvättade zombies som låter sig styras av demoner, falna änglar och reptiler, som inte har en ägen vilja, utan låter sig förslavas, istället för att låta sin röst hörd och säga ett pip, för att göra joden bättre att leva på, gör mitt hjärta att blöda, jag är ju inte som andra, för jag är en ängel.

Igen bryr sig eller vill se det helvete och kaos som pågår på vår jord, och på andra sidan. Det gör mig lädsen, för jag är inte som andra, jag ser vad andra inte ser, jag är en ängel.

Folk som inte har insett att vi lever i ett jordisk helvete och har levt i ett jordisk helvete en lång tid, härskade av fallna änglar, demoner och reptiler, gör mig lädsen, för jag är inte som andra, jag är en ängel.

Jag går och lägger mig med tungt gråtande hjärt om natten. När jag vaknar upp på andra sidan står min själafar vid min säng. Jag sträcker ut mina armar till min själa far för att få en tröstande kram, en kram som bara en pappa kan ge. Han kramar om mig och omfamnar mig med sina vackra änglavingar. Jag gråter i min själa pappas armar. Han pussar mig ömt på mitt huvud som bara en pappa kan, han säger " Min kära älskade dotter, var tålmodig, det kommer att bli bättre".

Jag är en kvinna med ett starkt utveklad empati och som är kärlekfull och medlidsam. Jag känner och ser, vad inte andra kan känna och se. Jag är ju inte som andra, jag är en ängel, som bor inne i ett jordiskt skal. En mycket trött ock lädsen ängel…

Tack för att ni lyssnade….

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma