Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettpreventivmedel
Läst 2005 ggr
hund_katt
1

flytningar av p-stav

jag satte för några månader sedan in en p-stav för att slippa mensen. Hade ingen extrem mens eller extrema smärtor, dock oregelbunden och den hamnade alltid(jag menar exakt alltid) på opassande tider. Scoutläger, konserter, varje gång vi skulle simma på idrottslektionen(fick därför F i idrott), när jag åkte till liseberg, på födelsedagsfester, jul osv osv.. det spelade i princip ingen roll alls vilket datum jag skulle göra något, den lyckades alltid träffa där. den kunde variera så den bara var två dagar, sen ha ett uppehåll på en vecka för att sedan komma igen. den kunde även vara flera veckor för sen, nån gång hoppade den en hel månad, eller då flera veckor för tidig. Det var verkligen som att den bara ville förstöra mitt liv. Kan inte använda tampong heller så den var verkligen ett hinder för mig. 

Iaf, jag slipper mensen i princip helt nu. Men jag får flytningar, som luktar illa. Det kliar inget så tror inte det är svamp(haft Svamp tidigare så vet hur det känns). Men jag måste antingen ha trosskydd(räcker med ett litet som tur är) eller byta trosor flera gånger om dagen, vilket såklart inte går(äger inte så många par, och har inte så jag kan tvätta så ofta eftersom jag går på internat med delad tvättstuga). Flytningarna är antingen gula eller vita/genomskinliga… luktar,  vet inte hur jag ska beskriva lukten dock.. inte direkt ruttet som vid Svamp, men typ.. påminner om när någon inte borstat tänderna ordentligt. Någon som varit med om liknande?

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Maria
1

Flytningar i sig är ju varken ovanligt eller onormalt men luktar de som du beskriver så skulle jag besöka en gynekolog.

/Maria