Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettskönhet-och-mode
Läst 1389 ggr
[grusunderminasulor]
0

Vilken sko?? (vintersko)

Maria
0

Jag tycker de "översta" var snyggast. Mer klassiska i min smak.

/Maria

tiger tok
0

1

[grusunderminasulor]
0

tycker folk rent generellt om chelesaboots här?? jag vet inte vilka vinterskor som är snygga håller dock med om att dem är bäst av dem som länkats här..

Karmatarerskanise
0

Tycker 1 var snyggast. Dom andra ser plastiga och inte alls sköna eller följsamma ut.

Carrosh
2

Jag hade valt de som känts mest bekväma. :) Båda ser bra ut.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Fransu
0

Svårt! Jag gillade båda varianterna. Dom första är möjligen mer "stilrena", men jag hade lätt haft båda modellerna själv.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Vixxen
0

Hade valt sko 1. Den verkar ha en kraftigare sula och den modellen ger mer stöd åt foten och fotleden.

[rumelle]
0

Jag hade valt nr 2. Nr 1 är en ridsko i mina ögon och ska man inte rida så ser det fånigt ut att gå runt i såna.

NatasjaHemby
1

Föredrar nr 1 även om jag håller med #8 om att jodhpurs är ridskor. Mockaimitation känns som gjort för att bli förstört av väta och vägsalt.

Hade dock inte köpt någon av dem om jag ville ha ordentliga vinterskor, har mycket dålig erfarenhet av kvaliteten på HM-skor.

SE*Simbelmynes

[grusunderminasulor]
0

Nästan alla går runt med ridsko modellen dock den är väldigt modern och skön att använda :) men jag har knappt råd med något annat.. än H&M eller liknande.. brukar behöva köpa nya skor varenda år, får investera i riktigt bra skor i framtiden.

Karmatarerskanise
0

Kan någon länka till en ridsko?

Sollar
0

#11 https://www.horze.se/jodhpurs

Ridskor är inne nu, jag har köpt ridskor på granngården i många år. Så häromdagen var jag och min mamma inne i en skoaffär, plötsligt fick jag syn på ett par skor och sa till henne att de ser ju ut som mina ridskor, gick närmre och upptäckte att det faktiskt var mina ridskor, blundstone, samma modell. Det var rätt kul att se. Men vill man ha ridskor att gå runt i rekommenderar jag dom, de är sjuk bekväma och hållbara.

Karmatarerskanise
0

#12 Tack :)

Nu har jag lärt mig något nytt.

Sollar
0

#13 Så lite så.🙂

citytjejen
0

Röstar på sko nr 1, den var snyggast, tycker jag 🙂

/Christina

Aleya
0

Personligen skulle jag ta den med bäst sula för väglaget. Men sen tror jag att 2 kan vara lite för platt så då skulle jag ta 1 p g a klacken

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[134643]
0

Tror att den första skulle hålla längst :)

powerade
0

Håller faktisnr med #8 om ridsko. Men av dessa 2 måste jag ändå säga nr 1. Har ett par skor i liknande modell med mer känga än ridskor. #10 har hittat väldigt fina skor till liknande pris.

powerade
0

Kan dock meddela att jag köpte skor för 800kr. Använder dom andra vintern nu men de är gräsliga.. fruktansvärt gräsliga. De var bra en halv vinter ungefär så lönar sig inte alltid att betala lite mer;)

[Devya]
2

Min erfarenhet av skor fråm h&m har hittills inte varit bra, åtminstone inte vinterskor. Sulorna brukar vara för plastiga och därmed alltför hala för att gå omkring med på vintern. Därmed brukar jag endast köpa billiga ballerinaskor därifrån.

Kolla upp skorna ordentligt då du är där och testar dem. Du ska ju helst inte falla omkull så lätt med dem sen. :) För mig faller det alltid på det.  ;D

powerade
0

Rekommenderar en rejäl gummisula. Dem i plast blir så hårda och galliga. Ungefär som däck till bilen:) Men sånna skit kan vara svårt att hitta och lite dyra:/