Grät över en korv?!
Ja det är sant, jag grät över en korv. Skulle ta en korv från kylskåpet var på min sambo säger nej och lägger tillbaks den, jag börjar stört böla från ingenstans. Genom mina snyftningar och tårar så skrattade jag också för jag insåg hur patetiskt det var. Men jag kunde inte sluta gråta och när jag väl började sluta så sa min sambo (som också stod och skratta åt mig) ''stackars korv'' var på jag började grina igen.
Kan detta ha något med hormoner att göra och jag undrar om någon annan upplevt samma sak? Har en p-stav som inte funkat bra, har tagit mig igenom 3 år i höst med mellanblödningar varje månad, hemska mensvärk och otroliga humörsvängningar. Har inte velat ta ut den för att jag är så fruktansvärt traumatiserad med nålar i armarna och tanken på att skär ut den .. Uggh..
Kan det vara så att hormonerna börjar ta slut eftersom det närmar sig slut datumet, eller kan det vara något annat?
Varför sa Sambon nej?
Bestämmer din sambo vad du ska äta. Var det hans korv?
Jag hade också reagerat om min ex man sagt nej när jag velat äta något, som han tog ifrån mig.
Egentligen är det för lite information för man ska kunna bilda sig en uppfattning. För är det hans dyrbara korv, som du tar utan att fråga, är det en sak. Är det er gemensamma korv, kommer saken i en annan dager.
”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”
Hahaha, goa kommentarer. Han skulle skoja med mig bara och nej har bestämmer inte vad jag ska äta :)
Jag tänker att det beror på hur du är annars? Men det kan nog absolut vara hormonellt, eller något annat som förändrats. Stress? Extra trött? Jag började storböla när min pojkvän inte ville göra äggröra till mig för ett tag sedan, men helt ärligt så var varken han eller jag speciellt förvånade haha. För mig är det rätt så normalt, men som sagt, har det kommit så plötsligt kan det ju vara något som förändrats?