Dra tillbaka anmälan?
Kan man dra tillbaka en gjord polisanmälan? Anmälde en kille jag gillar pga ett bråk. Har en del psykiska sjukdomar så konsekvenstänket är inte på topp. Kan jag dra tillbaka det? Ångrar mig så in i helvete
Ja det kan man,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vad ringer man och säger? Det gäller förövrigt langning av droger.. Kanske är en annan sak då och att det inte går?
Vad anmälde du honom för är min fråga. Tänker på att det kanske är något som faktiskt ska anmälas. Låt inte dina känslor för honom påverka dig.
#3 Problemet är att jag inte heller har betett mig rumsrent och sagt en hel del grejer som gör att åker han så åker jag på det också.
Då kanske du ska låta anmälan vara tänker jag. För det låter som att ni båda har varit på fel sida lagen
Nu har han dragit till med att jag är anmäld. Somsagt, jag har sagt rätt så otrevliga saker så skulle inte förvåna mig om jag åker in.

Menna är man på fel sida utav lagens bokstav så kan man åka in hur som helst!
För det andra låt det bli en läxa och håll dig sen på rätt sida.
För det tredje.. sluta upp med sådan självdestruktiva beteenden, dels att vara på fel sida lagen, och sen anmäla som någon sorts hämnd!
Bättre att lämna och försöka hitta ny partner.. gärna då någon där inget finns att anmäla!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
#6 Man brukar inte åka in för att man sagt otrevliga saker.