Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: ung-kvinna
Läst 1340 ggr
Officielle
0

Hur ska jag göra?

Sedan jag blev krossad håller jag på med flera killar samtidigt och har väl inte direkt jättestarka känslor för någon av dessa killar. Jag är inte ute efter något seriöst eller att vara exklusiv med bara en av dem. Jag insåg just att jag inte vet om killarna vet om det, de har aldrig frågat och har aldrig pratat med någon av dem om att vi skulle vara nåt. Hur berättar jag snällt för dem att jag inte vill ha ett förhållande?

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Blanksteg
1

Som du säkert redan vet så bör man vara ärlig redan från början och berätta vad man vill, för att undvika att någon blir sårad.

Det du kan göra nu är att sätta dig ner med killarna, en i taget, och berätta vad du vill, att du inte är ute efter ett förhållande. Eller så kan du börja med att fråga vad de vill. Om de vill ha ett förhållande så säg som det är och sluta träffa dem, även om de vill fortfarande träffa dig.

Ta det försiktigt, ge dem inte några komplimanger som du annars inte skulle ge dem, utan var helt ärlig.

Officielle
2

#1 Ska absolut prata med dem så att de inte blir sårade. Vet att en av dem har känslor som jag inte kan besvara och det är honom jag är mest orolig för. De andra är, ursäkta mitt uttryck, fuckboys och jag tror att de är med på noterna.

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.